OPI Holiday 2013 Mariah Carey Collection

donderdag 10 oktober 2013


All I want for christmas is... OPI! Het is misschien nog wat vroeg om aan kerstmis te denken, al kijk er wel alweer naar uit naar de gezelligheid en het lekkere eten. Een serieuze cadeautjeslijst lijkt er duidelijk aan te komen met al die mooie kerstcollecties die gaan uitkomen. OPI heeft weer een samenwerking met Mariah Carey en wow, wat een prachtige collectie. Helemaal in de kerstsfeer, denk aan rood, glitters, goud en sneeuw.. 
Kijk mee naar de hele collectie


All I want For Christmas Is OPI


Cute Little Vixen


Underneath The Mistletoe




In My Santa Suite


Visions Of Love


Sleigh Ride For Two



My Favorite Ornament


Wonderous Star




All Sparkly And Gold


Warm Me Up



 Ski Slope Sweetie


I Snow You Love Me


Kiss Me At Midnight


Emotions


Baby Please Come Home


Make Him Mine


Silent Stars Go By


It's Frosty Outside


Voor wie niet goed weet wat te kiezen, er zijn ook weer pakketjes met mini's. Ik denk dat ik daar wel voor ga anders lijkt het me een onmogelijke keuze en ze allemaal kopen is natuurlijk geen optie!


Om het mij nog wat moeilijker te maken komt er ook deze Pure 18K silver and gold topcoat uit. Hierin zit 18 karaat zilverbladgoud! Ik heb hem al een paar keer online gespot en wat is hij mooi. Enkel het prijskaartje vind ik wel wat minder: 39,95€ Ik weet niet als ik deze goedkoop op Ebay ga kunnen scoren..


Zit er voor jou al een musthave tussen?

9 opmerkingen

  1. ben zo benieuwd naar de swatches van deze collectie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben wel benieuwd, maar word eigenlijk alleen warm van die gouden lakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie echt veel te veel mooie lakjes! Ik wil alle lakjes zien hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind de collectie wel mooi maar net iets te veel glitter naar mijn smaak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga voor de bladgouden topcoat! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o die zilveren bladgoud is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind dit echt toepasselijk, een Mariah Carey holiday collectie :P ik hou van al die glitter!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.