MAC Sable en Bronze oogschaduw + ooglook

vrijdag 18 oktober 2013



Zoals jullie al in mijn shoplog konden zien was ik vorige vrijdag de MAC Pro Store gepasseerd in Antwerpen. Ik had deze keer twee oogschaduws op mijn lijstje gezet die ik zeker wou meenemen en zo heb ik ook weer een palletje gevuld! Ik stel voor: Sable en Bronze.


Waarom ik nu net deze twee kleuren wou hebben, wel ze zouden een musthave zijn voor groene ogen. Voor mij geen moeilijke keuze dan. 
Sable wordt omschreven als: Goudpaars met bronzen parelmoerglans
Bronze: Goudbruin met goudbronzen glans
Ik wist ze meteen uit de hele selectie oogschaduws te pikken dus dat zal wel een positief teken zijn geweest haha. Op naar de swatches!


Links: Sable 
Rechts: Bronze


Ooglook




Bij deze ooglook heb ik bronze op mijn ooglid aangebracht. Ik vind hem supermooi en ideaal voor in de herfst/winter. De pigmentatie van MAC oogschaduws blijft natuurlijk top en ze brengen ook fijn aan.
Binnenkort maak ik ook een ooglook met Sable!

Wat vinden jullie van mijn twee nieuwe aanwinsten? 

7 opmerkingen

  1. moooi! heel neutraal maar het geeft toch diepte mét een touch of glamour door die leuke sparkles! ik ben fan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes en mooie look! De kleuren laat je eigen oogkleur echt mooi uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bronze heb ik ook en ik gebruik hem heel graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Je hebt ook prachtige ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie look! Ik gebruik sable ook graag en vaak :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.