Shoplog - Primark

maandag 11 maart 2013

 
Dit weekend bracht ik een bezoekje aan de Primark in Luik. Nadat ik van een vriendin hoorde dat ze daar altijd met grote zakken naar buiten ging voor weinig geld, was ik nieuwsgierig genoeg als dat bij mij ook zou lukken. Als het er niet zo ontzettend druk was geweest had ik waarschijnlijk veel meer gekocht, maar ik ben wel al tevreden met mijn buit.


 
 
Ik kocht deze twee nagellaksets voor maar 5€. Ik kon niet kiezen dus had ik ze maar allebei genomen, want ik vond de kleurtjes zo mooi, zeker nu de lente eraan komt.
 
 
Bij deze twee losse tops kon ik ook niet kiezen, ik draag niet vaak pastelkleuren, maar deze stonden me wel allebei heel goed en lijken me ook zalig om te dragen, zeker als ik op vakantie ga. Ze kostte ieder 11€
 
 
Deze lange zwarte vest zat ook heel mooi! Hij was 12€.
 
 
Een roze hoodie is altijd handig en zit zo comfortabel! Kan ik zowel op een relax dagje als om te sporten dragen. Deze was 10€.
 

Naar zo'n wit vestje was ik al hele tijd op zoek, je vind ze natuurlijk wel in vele winkels, maar meestal zat het gewoon niet goed. Deze wel en was maar 8€.
 
 
Een set van 3 dunne riempjes, leuk voor op een kleedje aan te doen. Was ik ook naar op zoek! Deze waren 3€.
 
 
Sokken! Weeral, misschien nu maar even stoppen voordat mijn kast ervan uitpuilt, maar ze waren maar 2,50 voor 3 paar.
 

En als laatste nog superleuk inpakpapier met luipaard print! Ik heb enkel kerstpapier in huis wat niet zo handig is als je bijvoorbeeld een verjaardagscadeautje moet inpakken. Deze kostte 1,50€

Ik wil zeker nog wel een terug naar de Primark, wel liefst op een doordeweekse dag, zodat het er iets minder druk is, dat shopt toch net iets leuker.

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.