Essence - Stays no matter what eyeliner

zondag 24 maart 2013

 
Een eyeliner die de hele dag perfect blijft zitten? Wie wenst dat nu niet van haar eyeliner? Eentje die je zelfs kan ophouden in de zomer, bij het zwemmen, sporten... lijkt me wel ideaal!
Essence bracht de nieuwe Stays no matter what waterproof eyeliner stift uit. Benieuwd wat ik ervan vind?

 
Wat belooft deze eyeliner stift?
- Waterproof
- Partyproof
- Lifeproof
en dat voor 24u lang.
 
 
Deze eyeliner blijft voor mij een hele dag goed zitten, hij droogt snel en is zwart genoeg. Ik ben er nog niet mee gaan zwemmen, maar dat ga ik wel eens proberen, want meestal doe ik dan geen eyeliner op en soms wil je er zelfs goed uitzien als je gaat zwemmen, toch?
Het belangrijkste is natuurlijk dat hij niet afgeeft op je ooglid bij het knipperen, maar daar heb ik dus zo goed als nooit last van. Hangt natuurlijk ook van je oogvorm af, want ik kan me voorstellen dat het wel heel vervelend kan zijn. Aangezien hij snel droogt zal het bij deze eyeliner ook niet voorkomen.
 
 
Je kan er een prima lijntje mee maken en hij werkt makkelijk.
 
 
Hier heb ik mijn hand gewoon met water gewassen en kreeg hem dus niet weg.
 
De Stay no matter what eyeliner van Essence is te koop bij Kruidvat voor 2,89€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.