Matt About Pink - Catrice

woensdag 20 maart 2013

 
 
De Ultimate Colour lipsticks van Catrice zijn niet enkel budgetvriendelijk maar ook zeker het proberen waard. Ik heb er al een heel aantal in mijn stash. Ze geven een prima dekking, voelen romig aan waarmee ze je lippen niet uitdrogen en ze hebben keuze uit vele kleuren.
Overlaatst zijn er 3 nieuwe kleuren aan deze collectie toegevoegd. Ik kocht hier Matt About Pink van.

Matt About Pink is een prachtige koraalroze kleur die wat meer opvalt, maar zeker draagbaar is voor in de zomer.
 
 
Op foto toont hij wel wat zachter dan hij is.
Ik ben gek op deze kleur en in combinatie met enkel een winged eyeliner vind ik het een ideale look.
 

De Ultimate Colour lipsticks zijn bij kruidvat te koop voor 3,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.