Deautybox Maart

vrijdag 22 maart 2013

Deze maand hebben we er niet lang op moeten wachten, dinsdag zat de Deautybox al bij de post en vandaag laat ik zien wat voor leuks er deze keer in zit!


 
 
Er zitten 5 producten in waarvan eentje fullsize, namelijk de nieuwe Nude Magique CC cream. Dit is een opvolger van de BBcream met het verschil dat hij je huid zou corrigeren. Je hebt twee soorten: eentje tegen roodheid en eentje tegen een doffe teint (die in mijn box zit). Hier ben ik zeker beniewd naar en ga hem ook zeker testen de komende weken.
Dan de shampoo en hydraterende conditioner van Pureology. Ik heb dit merk nog nooit geprobeerd, maar lijkt me wel de moeite. Ze zouden 100% vegan zijn, waardoor er dus niks dierlijks in zit en hebben een zerosulfate formule.
De huile prodigieuse van Nuxe is een olie die je zowel voor je lichaam als voor je gelaat en haren kunt gebruiken. Lijkt me zeer handig voor droge plekjes en Nuxe vind ik zowiezo wel een fijn merk. De olie ruikt trouwens heerlijk!
En dan de Forever Youth Liberator van Yves Saint Laurent. Een kleine tube om te testen, al is deze wel bedoelt voor een rijpere huid denk ik. Hij zou je een soepele, frisse en egale huid bezorgen.
 
En omdat pasen eraan komt zaten er deze keer ook paaseitjes bij! Dankejewel Deauty!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.