Beautynews

donderdag 14 maart 2013

Sorry, voor enkele dagen afwezig te zijn, maar jammer genoeg heeft een virus mij te pakken en kan ik niks anders doen dan rusten. Mijn energie alsook mijn stem was ver te zoeken, nu lijkt het vandaag iets beter te gaan al is mijn stem nog steeds niet terug. Enorm vervelend! Nu pas besef ik hoeveel ik ze nodig heb.
Maar ja, het komt wel goed.
 
Vandaag heb ik twee nieuwtjes uit het beautyland!


Als eerste, hoeraaa op 11 maart is er in Europa een verbod gekomen op cosmetica die op dieren getest word. Zeer fijn nieuws! Cruelty Free International voert hier al 20 jaar campagne voor en eindelijk met resultaat. Het gaat hier dus om cosmetica, toiletartikelen en schoonheidsproducten. Gelukkig zjn er al heel wat merken die dierproefvrij zijn, denk maar aan The Body Shop, Inglot,... maar nu komt er dus helemaal een einde aan.  


Minder goed nieuws is dat Sephora Nederland de deuren dicht doet. Sephora vind je oa in V&D in Maastricht, waar ik zelf regelmatig naartoe ga en echt dol op ben. Je vind er zo'n leuke merken zoals Urban Decay, Too Faced, benefit, Make Up Forever als Sephora zelf. Deze zijn moeilijk te verkrijgen en echte toppodrukten. Ik begrijp het dus ook niet helemaal. Dit vermeldde ze:

"Sephora zal per 1 juni 2013 de Nederlands markt verlaten. Tot in de loop van mei kunt u genieten van ons uitgebreide assortiment binnen de V&D bij onze vestigingen. Graag willen wij al onze klanten en relaties danken voor uw loyaliteit. Via deze pagina houden we u op de hoogte over de ontwikkelingen rond Sephora Nederland. U kunt blijven genieten van de artikelen van Sephora door deze te bestellen via www.sephora.fr"

Wel een reden om zeker nog eens langs te gaan voor 1 juni. Of misschien zelfs terug naar Amerika te gaan, want daar is Sephora echt de hemel op aarde! Dat heb ik vorig jaar in New York zelf mogen ondervinden, oh als ik kon zat ik al op het vliegtuig richting New York. Al zal ik eerst maar wat verder uitzieken!

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.