Picture My Life - Februari #2

zaterdag 2 maart 2013

 

Februari is maar een korte maand en vloog ook echt voorbij. Benieuwd naar wat ik zoal gedaan heb?

 
 
Pakketjes aangekregen! Deborah lippmann + OPI, deze heb je hier al voorbij zien komen.
 
 
Ik liet eindelijk mijn tragus piercing zetten. Check de blogpost hiervan. Binnen enkele dagen zet ik een update online hoe het er nu mee gesteld is!
 
 
Na lange tijd deed ik weer eens de visagie voor een fotoshoot. Silke, de fotografe, ken ik al een tijdje en vroeg me voor deze shoot van 2 zusjes. Ik vond het leuk om weer te doen. Neem eens een kijkje op haar Facebook
 
 
Make-Up en haren gedaan! Klaar om te shoppen.
 
 
Heerlijke koffie pauze op het werk. Ik drink heel graag koffie, alleen moet ik oppassen dat ik er niet te hyper van word.
 

Mijn liefste nichtje Alyssa kwam even op bezoek. Ze was weer een stukje gegroeit en veranderd. Het is al een flinke meid! Ik kan niet wachten tot ze haar eerste stapjes zet.
 
 
Dit deed me zo hard denken aan Sjakie en de chocoladefabriek! Mijn lievelingsboek toen ik een kind was.
 
 
Nieuw zaakje geprobeerd in Maastricht tussen het shoppen in. De laatste tijd ben ik wel erg into Latté's.
 
 
En hier was de buit.
 
 
Ooooooh God! Deze Oreo cupcake was werkelijk de lekkerste ooit. Deze werd op bestelling van een vriendin haar verjaardag gemaakt bij Coffee Café in Hasselt. Ik droom er nog steeds van.
 
 
Kaartje schrijven voor diezelfde vriendin! 30 is toch een speciale leeftijd dus moest er ook een leuke tekst bij. Ik had enkel niet veel plaats om iets te schrijven haha.
 
 
Na anderhalf jaar ben ik toch nog eens ziek geworden. Gewoon een verkoudheid, maar ik voelde me toch wat ellendig. Gelukkig is dat bij mij na 2-3 dagen zo goed als voorbij. Ik maakte het me in ieder geval gezellig en deed een Revenge-marathon. Een nieuwe serie verslaving.
 
 
Vorige week moest het toch nog een keertje sneeuwen. Eigenlijk was het dan niet zo erg dat ik ziek was, want je kon toch nietveel doen, behalve dan een sneeuwman maken. Samen met een vriendin maakte we Frosty the snowman haha.
 

Ik ben nog steeds bezig van Dagen zonder vlees en het lukt nog altijd prima. Hier een gerecht wat ik zelf ineen heb gestoken. Tortellini's met kaas en broccoli, wat wel voor herhaling vatbaar is!

Zo, nu komt de lente er eindelijk aan, tijd om weer leuke dingen te plannen

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.