Limited Edition: De Enchanted wimpers van Eylure

zondag 5 augustus 2018


De valse wimpers van Eylure behoren tot één van mijn favorieten. Ze zijn een vaste waarde in beautyland en ze brengen regelmatig leuke collecties of collabs met beautyguru's uit. Ondertussen heeft Eylure zich naast valse wimpers ook gericht op de wenkbrauwen (grote fan van de Brow Define in samenwerking met Fleur De Force). Zeker een mooie uitbreiding! 
In de Enchanted lijn van Eylure zijn nu drie nieuwe setjes verkrijgbaar die Limited Edition zijn. Perfect voor de zomer of eender welke gelegenheid eigenlijk, ze geven je net die extra uitstraling. 

KLAAR VOOR EEN SPROOKJE
De Enchanted wimpers van Eylure zorgen voor een romantische, betoverende look. Ze zijn niet overdreven volumineus, zoals de wimpers van o.a. House Of Lashes, maar net heel draagbaar. 
In elke wimperset zit een kleine tube met wimperlijm die ik eigenlijk zeer fijn vind om te gebruiken. Normaal gebruik ik de welbekende DUO wimperlijm, maar omdat ik niet supervaak valse wimpers draag moet ik na een tijd de lijm al weggooien nog voordat hij leeg is. Zonde. Dus ik ben wel een voorstander om bij elk paar wimpers er lijm bij te doen. 
Mijn beste tip om wimpers aan te brengen: laat de lijm nadat je hem op de wimperstrip hebt aangebracht even inwerken zodat hij nét niet opgedroogd is. Wanneer je ze meteen aanbrengt dan plakken ze nog niet goed, maar wanneer je dus even wacht gaat dit zoveel makkelijker. 
Mits je lief met de wimpers omgaat, kan je ze tal van keren dragen. Je moet ze heus niet weggooien na één keer te gebruiken. 



HEARTBREAKER
De Heartbreaker wimpers zijn dromerig lang maar geven je nog steeds een natuurlijke uitstraling. Het zijn mijn favoriete wimpers uit deze lijn. Ze brengen erg makkelijk aan en omdat ze zo vederlicht zijn voel je ze amper zitten wat ik erg fijn vind! Ik heb ze ondertussen al een viertal keer gedragen en ze zien er nog steeds super uit. Ze zijn niet erg opvallend en daardoor ideaal om overdag te dragen. 



DIVINE CRIME
De Divine Crime wimpers worden omschreven als volle wimpers die voor een stoere, open blik zorgen. Persoonlijk vind ik dit de minst flatterende wimpers uit de Enchanted lijn. Maar ik spreek voor mezelf, misschien passen ze gewoon niet bij mijn oogvorm. Ik vind het verschil van lengte in de wimperhaartjes iets te opvallend. 




POWER FLOWER
De Power Flower wimpers zijn zeer fluffy en geven het meeste volume van de drie. De wimperhaartjes kruisen lichtjes voor een dramatisch effect. Ik vond deze het moeilijkst om aan te brengen. Waarschijnlijk omdat de strip waar de wimpers aan vastzitten iets stroever is en voor mijn oogvorm minder gepast zijn. 
Het resultaat vind ik wel heel mooi. Ik draag deze het liefst bij een meer gedurfde look, maar met een simpele eyeliner zijn ze ook leuk. 


De Enchanted collectie van Eylure is nu te koop bij Di
Prijs Eylure Enchanted - Heartbreaker - Divine Crime & Power Flower: €7,99 





2 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.