MIYO - OMG! Eyeshadow

vrijdag 28 maart 2014


Nope, ik kan het zelf niet begrijpen dat ik deze drie oogschaduws heb verwaarloosd. Misschien omdat ik al sneller naar een oogschaduw palette grijp dan naar losse oogschaduws of omdat ik meestal aardetinten gebruik. Het valt niet helemaal goed te praten, maar wat ik alvast kan doen is ze aan jullie voorstellen en vertellen hoe geweldig ze zijn! 


Misschien klinkt MIYO je nog niet bekend in de oren, mij zei het enkele jaren terug ook niks tot ik het ontdekte bij Misslipgloss. Het is een Pools merk wat super betaalbaar is. De prijzen kan je zowat vergelijken met Catrice en Essence om een idee te hebben. Ik heb er drie losse oogschaduws van:  



No.12 TEMPER:
Is een mat paarse oudroze kleur



No.3 MOSS
Is een mat mosgroene kleur 



No.46 ROCKSTAR ROBYN
Is een fel metallic shimmer paars 


Swatches van links naar rechts:
MOSS, TEMPER, ROCKSTAR ROBYN



Ooglook met ROCKSTAR ROBYN

Jongens, wat een pigmentatie! Ik was even vergeten hoe veel kleur er wel niet vanaf komt toen ik de swatches wou maken. Daar wordt een mens toch meteen vrolijk van! ROCKSTAR ROBYN is geen hele vaste oogschaduw. Je moet hem een beetje zoals een los pigment aanbrengen, al drukkend met je kwast. Toch heb ik weinig last van fall out en blend hij erg gemakkelijk. 

MIYO is oa te koop in de online shop van Misslipgloss! De OMG! eyeshadows kosten €3,95 per stuk.

8 opmerkingen

  1. Dit kende ik kog niet! De oudroze tint vind ik super mooi. Mooie look heb je gemaakt

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rockstar robyn is echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, vooral Rockstar Robyn is echt te tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kleurtjes, vooral die laatste. Wauw!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw super mooie kleuren, staan je erg goed zeg
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die groene oogschaduw ziet er mooi uit, ik moet ook maar is wat in die webshop bestellen. liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Omg die look! Supermooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.