On my London wishlist

dinsdag 14 november 2017


Nog maar een dikke drie weken te gaan en het is al zover. Ik had het niet verwacht, wel heel erg gehoopt om dit jaar weer naar Londen te gaan en zelfs opnieuw tijdens de meest magische tijd van het jaar. Ja, ik prijs me zelf gelukkig, want mijn liefde voor Londen is enorm. Het is mijn favoriete stad naast New York (duh!).
Natuurlijk gaat er net zoals vorig jaar goed geshopt worden. Ik ga dan ook met twee shopping die-hards waardoor ik alvast mijn meest comfortabele schoenen klaarzet. Ik ben intussen aan mijn lijstje begonnen, want het is toch handig om een overzicht te hebben zodat ik daar niet panikeer! Een department store zoals Liberty overdonderde me dan ook vorig jaar. 
Wat staat er (tot nu toe) op mijn (beauty)lijstje? 


1. Nog maar pas mogen we Zoella Beauty verwelkomen bij Di, maar helaas hebben ze enkel de originele collectie liggen. Ik ben zeer benieuwd naar de Snowella collectie, vooral de badproducten spreken me aan. Ook Zoella haar Lifestyle collectie lijkt me erg mooi. Ik zou graag haar juwelenschaaltje willen voor op mijn nachtkastje, supercute!
2. In het rijtje van YouTubers volgt de Selfie mascara en eyeliner van Tanya Burr. Ik heb nog niets van haar make-up geprobeerd, maar deze zien er erg fijn uit.
3. Ook het Brow Define potlood van Fleur DeForce lijkt me de moeite waard. Haar wenkbrauwen zijn altijd on fleek! Ik ben jaloers. 
4. Een reiniger die al erg lang op mijn wishlist staat is Double Cleanse van Pixi. Deze moet dus zeker mee, maar ook een back-up van de Pixi Glow Tonic ga meenemen.
5. Een dupe van Glow Tonic zou de Glycolic Acid 7% Toning Solution van The Ordinary zijn. Ik ben te nieuwsgierig om te weten of hij ook zo fijn is.
6. Aangezien ik het heerlijk vind om een spray te gebruiken voor het slapen gaan die ontspannen werkt moet ik gewoon de populaire Deep Sleep pillow spray van This Works meenemen. Een bezoekje aan SpaceNK staat alvast op de planning.
7. Er zijn twee oogschaduw paletten die erg aan elkaar gewaagd zijn. Zowel het Huda Beauty Warm Brown Obsessions palette als het Viseart Golden Hour palette vind ik prachtig. Spannend welke van de twee het gaat worden!
8. Net als vorig jaar ga ik opnieuw Muji Acryl lades meenemen. Deze keer ga ik wel voor de twee lades die dieper zijn dan die ik al heb. Zo kan ik ook foundations en enkele paletten erin opbergen. 
9. Ik heb misschien wel highlighters genoeg, maar hoe mooi ziet de Overexposed Glow van NARS x Man Ray er wel niet uit? 
10. Als laatste steken de Hollywood lips van Charlotte Tilbury mijn ogen uit. Ik heb ze ondertussen regelmatig voorbij zien komen en de kleuren zien er supermooi uit. De kleuren die me op dit moment het meest aanspreken is Charlotte Darling en Best Actress.

Zo, dat lijkt me al een goed gevuld lijstje. Natuurlijk shop ik niet alleen beauty. Ik wil ook graag langs Victoria's Secret, misschien wel een leuke kerst pyjama scoren en een party outfit voor de feestdagen. Ik tel alvast af! 


♥ 

5 opmerkingen

  1. Die Double Cleanse vind ik echt goed. Heb al een back-up liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, ik ga binnenkort ook naar London maar nu ik deze lijst zo zie weet ik niet of dat nog verstandig is haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie wishlist! Ik wil de oogschaduwpalettes van Huda Beauty ook nog graag proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh mooie wishlist. Ik kreeg het Huda palette voor mijn verjaardag van een vriendin. Ik moet nog testen. Ziet er heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi lijstje! Heel veel plezier in Londen. Ik herken een aantal items die ook op mijn wishlist staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.