De Wonder'Fully Real Mascara en Wing Liner van Rimmel

maandag 27 november 2017


Ook ik ben altijd op zoek naar de perfecte mascara die mijn wimpers zowel mooi separeert en een flinke dosis volume geeft. Net als een killer eyeliner die gitzwart is en waarbij een wing zetten twee keer niks is. Rimmel bracht vorige maand de Wonder'Fully Real Mascara en Wonder Wing Liner uit. De verwachtingen waren hoog, want dit zou dé mascara zijn die voor een adembenemende lengte en volume zorgt. De Wonder Wing Liner zou dan weer je beste vriend worden in het zetten van een winged liner. Wel, ik weet niet of ik zo enthousiast ben...


WONDER'FULLY REAL MASCARA   Prijs: €14,99
Ik ben niet zeker of ik al eerder een mascara van Rimmel heb getest, maar volgens mij is dit de eerste. Qua high street mascara's ben ik meestal trouw aan Maybelline dus ik was zeker erg benieuwd wat ik van deze mascara zou vinden. 
De Wonder'Fully Real mascara valt in ieder geval op door zijn metallic roze verpakking. Pretty! Het borsteltje bevat rechte kunsttof haartjes die voor waaierachtige, langer en voller lijkende wimpers zorgt. 
Dankzij een rijke, crèmige formule met keratine worden de wimpers direct langer gemaakt. Het resultaat zijn opvallende wimpers die toch natuurlijk ogen. 
Ik ben niet graag negatief over een product, maar deze mascara doet weinig voor mijn wimpers. Ik mis een hoog volume gehalte en ik vind deze mascara moeilijk op te bouwen omdat anders mijn wimpers (nog) meer aan elkaar gaan kleven. Lengte geeft hij wèl en hij blijft ook goed zitten doorheen de dag. 



WONDER WING LINER   Prijs: €7,99
Hopelijk doet de eyeliner het beter! De Wonder Wing Liner is uniek door zijn viltpuntje die het mogelijk maakt om de perfecte cat-eye te creëren. Met het puntje breng je een lijntje aan boven het oog. De 'stempel applicator' druk je op de buitenste ooghoek zodat je een perfect symmetrische wing krijgt. Rimmel belooft een intens, veegvaste kleur die een hele dag en avond op zijn plaats blijft zitten. 

Als winged liner addict heb ik al heel wat eyeliners versleten en heb ik best wel hoge eisen.
Ik ben niet zo'n fan van de applicator, maar ik kan wel begrijpen dat het een hulpmiddel is om een wing te creëren. Voor mij werkt het niet zo handig, het lijntje boven het oog zetten gaat nog prima maar het stempelen vind ik bij mijn ogen lastiger. Misschien moet ik er meer in oefenen, maar omdat mijn ogen wat dieper liggen werkt het een beetje tegen. Ik breng liever eyeliner aan op de oldschool manier. 
De intens zwarte kleur ontbreekt ook voor mij, ik heb de eyeliner best mogen opbouwen om intenser te worden. Helaas, de Wonder Wing Liner is voor mij persoonlijk ook geen groot succes. 
Hieronder zie je nog een ooglook waarbij ik de mascara en eyeliner heb gebruikt. 






4 opmerkingen

  1. Wat jammer! Ik had juist zoveel positieve reacties gelezen over de eyeliner! Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de mascara net bij iemand anders gezien en jammer dat die zo aan elkaar plakt bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet ze nog uitproberen. Ik had nochtans gehoopt op een fijne mascara. Benieuwd wat deze gaat doen met mijn wimpers.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.