Kerst bij Yves Rocher | Christmas Gift Guide 2017

vrijdag 17 november 2017


Ik moet me nog even inhouden vooraleer ik helemaal los ga met de kerstdecoratie, maar wanneer ik de stad passeer en de kerstlichtjes al zie hangen heb ik het er toch moeilijk mee. Dat ik zoals altijd erg uitkijk naar Kerst is een feit. Ik probeer dit jaar alvast goed op voorhand te plannen en mijn cadeautjes op tijd te halen. Om jullie minder cadeautjesstress te geven geef ik je vandaag al enkele tips waar je menig beautyliefhebber blij mee maakt. 
Het moet gezegd zijn de kerstcollectie en giftsets van Yves Rocher zien er dit jaar supermooi uit. Het zijn ideale cadeautjes die zeer budgetvriendelijk zijn. 



GLOSSY LIP PEN SET  Prijs: €14,90
De Glossy Lip Pen set bevat drie chubby lippotloden in de kleur Corail Doux, Pourpre Lumineux en Rouge Bordeaux. De intensiteit van de kleuren is subtiel dus perfect voor iemand die niet gewend is om een gepigmenteerde lipstick te dragen, maar toch wel wat kleur wilt op de lippen. De lippotloden geven een mooie glans en doordat ze karitéboter bevatten voelen je lippen erg zacht aan. 




WHITE VANILLA HUISJE  Prijs: €9,95
Hoe cute ziet dit kersthuisje er wel niet uit? De White Vanilla collectie heeft een heerlijke zoete vanille geur. In het huisje zit een douchegel (50 ml), bodymilk (50 ml), handcrème (30 ml) en lippenbalsem. Heerlijke producten en meteen ook mijn favoriet van de twee lijnen. Ik ben normaal niet zo'n grote vanillegeur fan, maar deze is zeker niet overheersend. Gewoon zalig. 


GRANDE ROUGE L'ÉLIXIR Nr.101 Prijs:€22,90
Voor wie wel van een intens lipkleurtje houdt, is de Grande Rouge L'élxilir een aanrader. Een liquid lipstick die erg gepigmenteerd is en voor een matte finish zorgt die tot 12 uur blijft zitten. Door zijn verzorgende formule voelt deze liquid lipstick helemaal niet droog, maar wel comfortabel aan op mijn lippen. De kleur 101 is een prachtige roze nude tint. 



MARVELOUS BERRIES BODYSCRUB  Prijs: €12,95
De Marvelous berries collectie heeft dan weer een frisse, sprankelende veenbessen geur. Deze bodyscrub is heerlijk in gebruik. Hij voelt prettig aan op de huid, smelt meteen weg en laat een ultrazacht velleke achter. Het is overbodig om nadien nog een bodylotion te smeren. 


MARVELOUS BERRIES KAARS  Prijs 70g: €5,90
Geurkaarsen horen gewoon bij de mooiste periode van het jaar. Ik word er vrolijk van wanneer het binnen lekker ruikt en het geeft meteen een aangename sfeer bij Kerst. De fruitige veenbessengeur is niet overdreven zoet en bevat wel wat pit. 


SET 5 KLEUREN NAGELLAK  Prijs: €14,90   OR SCINTILLANT (gouden metallic kleur) Prijs: €5,90
Rond de feestdagen durf ik nogal eens mijn nagels extra in de spotlight te zetten. Zelf hou ik enorm veel van gouden glitter en vind ik het leuk om combinaties te maken van twee kleuren waarbij je de ringvinger in een andere kleur lakt (ja dat is nog steeds hip!). Met deze nagellak set kan je zoveel kanten uit, zowel perfect voor nude als party nagels. 


Ga zeker eens langs bij Yves Rocher om de volledige collectie en giftsets te bekijken! 


1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.