Escada | CELEBRATE N.O.W.

maandag 6 november 2017


Met de luchtige, vaak zoete zomergeuren van Escada ben ik al jaren bekend en zelfs grote fan van, maar ook hun nieuwe parfum voor het najaar heeft een grote indruk op me achter gelaten. Celebrate N.O.W. werd vorige maand op de PR Speed Date voorgesteld. Een geur die de zelfzekerheid en kracht van de vrouw viert. 


EEN BELOFTE AAN JEZELF 
Celebrate N.O.W. is meer dan een geur alleen
Het is een houding. Het is een manier van denken. Het is een inspiratie. 

Een positiviteit waar ik van hou en die ik graag in het leven wil toepassen. Het klinkt misschien gek, maar een parfum kan niet enkel mijn humeur veranderen, maar ook mijn zelfvertrouwen. Zonder voel ik me meestal naakt, alsof ik iets mis. Ik voel me meteen een stuk vrouwelijker als ik deze geur draag. 
De flacon van Celebrate N.O.W. is ontworpen door de Braziliaanse kunstenares Valeria Nascimento. Zo is hij versierd met verfijnde luchtlantaarns in bloemblaadjes die symbool staan voor positiviteit en vrouwelijkheid. 
De basisnoten van Celebrate N.O.W. zijn kaneel en tonkaboon, de hartnoot magnolia en de topnoot bestaat uit pittige gember. 
Ik vind het parfum perfect voor het najaar en winter. Het is een iets zwaardere geur, maar toch nog steeds heel draagbaar. Het bloemige vermengd met het kruidige maakt dit parfum voor mij onweerstaanbaar. Ik vind hem erg lekker en verslavend. Het parfum blijft voor lange tijd hangen al moet ik zeggen dat ik hem bij mezelf niet altijd even goed ruik. Wat op zich niet zo erg is, want een té felle doordringende geur kan me soms storen. 
Ik heb ondertussen al enkele complimentjes gekregen wanneer ik dit parfum draag dus hij wordt  zeker goed door de omgeving waargenomen. 


Escada Celebrate N.O.W. is vanaf nu verkrijgbaar bij geautoriseerde Escada parfumerieën en warenhuizen. 

Prijs Celebrate N.O.W. Eau de parfum 30 ml: €45
Eau de parfum 50 ml: €63
Eau de parfum 80ml: €79


4 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.