ARTDECO x Claudia Schiffer

zaterdag 4 november 2017


Ik hou ervan wanneer merken samenwerkingen doen met een bekend persoon. Meestal ben ik razend benieuwd wat voor producten er worden uitgebracht en hoe de verpakkingen er zullen uitzien. Een samenwerking die op dit moment zeker de moeite is, is van het Duits cosmeticamerk ARTDECO met supermodel en beauty icoon Claudia Schiffer. Ik was meteen weg van deze mooie collectie en laat je vandaag de Cream Lipstick en Contouring Powder zien. 


Claudia Schiffer heeft tijdens haar 30-jarige carrière als model heel wat kennis opgedaan op gebied van make-up. Ze werkte samen met de beste visagisten en was meerdere keren het gezicht van de bekendste mode labels zoals Chanel, YSL, Balmain,... 
Om haar 30-jarige carrière te vieren ontwierp ze samen met ARTDECO Claudia's Beauty Secrets for ARTDECO. 
De zacht roze verpakkingen met gouden accenten stralen elegantie uit en zorgen voor een high-end design. 
Ook zal je op meerdere producten van haar een wolkje zien wat het logo voor haar collectie is geworden. Als ik juist heb staat het wolkje voor haar bijnaam 'Claud' (Cloud). Ik vind het alvast erg mooi staan. 
De sterproducten van deze collectie vind ik toch wel het No Colour Setting Powder, de Illuminator, de Contouring Powder, Cream Lipstick en Quad Eye Shadow pallette
Ik testte de Contouring Powder en Cream Lipstick. Twee prachtige producten waar ik al snel verliefd op werd. 


De Contouring Powder komt in twee tinten: Desert en Tan Lines. Ik heb de kleur Desert die ik eerder voor lichte huidtypes zou aanraden, zoals mezelf. Al moet ik zeggen dat hij erg goed gepigmenteerd is zodat je hem wat donkerder kan opbouwen. 
Hij is vrij van parabenen en minerale oliën. De textuur is fluweelzacht wat hem erg aangenaam maakt om aan te brengen. Het poeder bevat glinsterdeeltjes (zeer subtiel) die hem ook ideaal maakt als bronzer. 
Ik gebruik hem het liefst om mee te contouren omdat hij niet te warm en niet te assig is van kleur. Net goed. Ook kan je hem erg makkelijk blenden. 



Hier draag de Cream Lipstick 'Caspar' op mijn lippen en de Contouring Powder onder mijn jukbeenderen. (Ik had nog geen blush aangebracht)


De Cream Lipstick combineert een romige en zachte textuur. De collectie bevat negen tinten waarvan ik de kleur Caspar heb ontvangen. Een levendig oranje. De kleur is supergepigmenteerd en knalt van de lippen af. De innovatieve gel-achtige basis laat de lippen voller en gladder lijken. 
De lipstick brengt makkelijk aan en voelt fijn op de lippen. Hij geeft een intense dekking en houdt goed op de lippen. Een leuke extra is de magnetische sluiting van de lipstick, dat voelt net wat luxueuzer. 
De collectie is limited edition dus zeker snel eens bekijken, want ik vind hem echt wel de moeite! 


Prijs Contouring Powder: €29,50
Prijs Cream Lipstick: €17,95

De Claudia Schiffer Make-Up collectie is verkrijgbaar bij geselecteerde ARTDECO verkooppunten of via Claudia Schiffer Make-Up.




1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.