Extraits De Cologne, een nieuwe geursensatie van Roger & Gallet

zondag 12 november 2017


De nieuwe Extrait De Cologne geuren van Roger & Gallet zijn een hedendaagse,  zinnenstrelende interpretaties van zijn originele Eau De cologne. Deze kleurrijke, vrolijke collectie bevatten de unieke frisheid van een eau de cologne en de intensiteit en houdbaarheid van een eau de parfum. Ik ontving de geur Verveine Utopie, een uitermate frisse, kruidige geur die ik erg bijzonder vind. 


De Extrait De Cologne collectie bestaat uit 5 unieke geuren: Tubéreuse Hédonie, Cassies Frénésie, Nérolie Facétie, Thé Fanstaisie en Verveine Utopie. Vijf invloedrijke parfumeurs ontwierpen ieder een eigen geur. Geïnspireerd op de fantasierijke, vrijgevochten stijl van de "Incroyables et Merveilleuses" van vroeger om er een eigentijdse touch aan te geven. 
De Extraits De Cologne bevat tussen 87 tot wel 90% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Je kan je dus verwachten aan een heuse geursensatie. 
Verveine Utopie werd ontwikeld door parfumeur Juliette Karagueuzoglou. Ze wou vooral voor een pittig, opgewekte geur gaan. 
De Utopist leeft voor het ideaal van een perfecte wereld waarin iedereen gelukkig is. Vol passie en vuur ontvouwt hij zijn ideeën om de wereld te veranderen en te verbeteren. 
Verveine Utopie bevat essence van exotische vetiver, gentiaanwortel, essences van cederhout, Gaiachout en Vetiver + basilicum en absint. De geur werkt vooral stimulerend, oppeppend en verjaagt vermoeidheid
Zelf zou ik Verveine Utopie vooral een erg frisse, kruidige geur noemen die ik zeker kan appreciëren. Normaal ben ik eerder voor de zoete geuren, maar ik hou wel van een kruidig en houterig kantje. Dat maakt de geur meteen een stuk pittiger. De geur is niet overheersend, maar blijft de hele dag goed aanwezig. Hij geeft me zeker wel een nodige oppepper wanneer ik hem draag. Verveine Utopie lijkt me daarom ook ideaal voor een maandagochtend of wanneer je nood hebt aan een energieboost! 


De Extrait De Cologne collectie van Roger & Gallet is te koop bij de parfumerie en bij de apotheek. 



Prijs 30 ml: €30,95
100 ml: €54,95
500 ml: €149, 95





Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.