Geef je huid een vitamine C kuur met Liftactiv van Vichy

zaterdag 25 november 2017


Bij seizoensverandering pas ik steeds mijn huidverzorging aan en is het weer eventjes zoeken naar wat mijn huid het meest nood aan heeft. De reinigers op basis van olie staan op dit moment weer op nummer één, alsook een dagcrème die net wat rijkelijker is. Toch lijkt dat vaak niet voldoende en kan mijn huid zeker wel een boost gebruiken. Door de koude dagen met gebrek aan zon ziet mijn huid er sneller dof uit. Vichy heeft daar het perfecte product voor...


WEG DOFFE HUID EN HALLO JEUGDIGE GLOW
Maak kennis met Liftactiv! Een anti-oxidanten booster die ervoor zorgt dat je huid er na 10 dagen jonger en stralender uitziet. Liftactiv van Vichy komt in een klein flesje met bijgeleverd pipetje. Deze booster bevat een hoge concentratie aan pure vitamine C (15%) gecombineerd met gefragmenteerd hyaluronzuur. Het resultaat is een uitgeruste huid die er egaler en steviger uitziet. Fijne lijntjes zouden ook zichtbaar verminderen. 
Het wordt aangeraden om Liftactiv als een 10-daagse kuur te gebruiken, die je op regelmatige basis kan herhalen indien je huid er nood aan heeft. Een drukke werksituatie, seizoensveranderingen, vervuilde omgeving, stressperiodes,... zijn aanleidingen om je huid deze kuur te geven. 
Op een goed gereinigde huid die droog is breng je elke ochtend 4-5 druppels aan in je handpalm die je daarna met de vingertoppen aanbrengt op het gezicht. Na eventjes te laten inwerken ga je verder met je gebruikelijke skincare routine. 
Omdat het een actief product is moet je je huid steeds goed beschermen tegen de zon met een SPF. 



Welk effect heeft Liftactiv op mijn huid na 10 dagen? 
Ik was zeer benieuwd naar zo'n vitamine C kuur voor mijn huid. Zoals ik al zei merk ik dat mijn huid het vaak moeilijk heeft bij seizoensveranderingen. Ik heb de kuur net achter de rug en vond dat ik bij het eerste gebruik al meteen verschil zag. Het doseren gaat prima, aangezien je maar een 5-tal druppels nodig hebt kan je wel enkele kuren doen met het flesje.
Liftactiv zorgt meteen al voor een stralende huid en dit bouwt zich elke dag een beetje meer op. Mijn pigmentvlekken zijn ook een stukje lichter geworden (whoopwhoop) en mijn huid ziet er gewoon beter uit. 
Mijn huid leek wel iets gevoeliger tijdens de kuur dus ik gebruikte steeds een SPF 50 (ook al was hier niet veel zon te zien). 
Ik ben er helemaal aan verkocht! Mijn huid ziet er weer gezonder en jeugdiger uit. Ready to shine!


Liftacitv Anti-Oxidant & Anti-Fatigue Fresh Shot van Vichy is reeds verkrijgbaar bij de apotheek. 

Prijs Vichy - Liftactiv 10 ml: €28,95


1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.