HALLOWEEN TAG

maandag 19 oktober 2015


Als je mij wat kent weet je dat ik erg veel van Halloween hou. Ik heb me alvast wat laten gaan in het versieren thuis en er komt binnenkort nog een leuk extraatje aan! Deze Halloween tag kwam ik toevallig ergens tegen en leek me wel iets voor mij om in te vullen. 


1. Wat is jou favoriete Halloween film?
Het zal waarschijnlijk raar zijn voor iemand die zo into Halloween is, maar horror films zeggen me niets en durf ik zelfs niet te kijken. Mijn all time favorite Halloween film is dan ook Hocus Pocus die ik als kind elk jaar opnieuw keek. 

2. Van 1-10, hoeveel hou jij van Halloween?
10! Alles rond Halloween, zowel het griezelige, versieren en make-up look vind ik super! 


3. Wat is je beste Halloween herinnering? 
Aangezien Halloween hier in België pas de laatste jaren meer is opgekomen heb ik er niet zoveel, maar ik heb al enkele feestje gehouden met alles erop en eraan: good times! 

4. Was je altijd een Halloween fan? 
Sinds Hocus Pocus vond ik het jammer dat hier de sfeer niet zo hangt als in Amerika dus ja ik heb het altijd wel leuk gevonden, maar nooit zo kunnen ervaren als kind. 

5. Hoe geraak je in de Halloween stemming?
Bij mij begon het dit jaar al eind augustus! Ik was al volop bezig met het uitzoeken van looks en eenmaal september ben ik al helemaal in de stemming en kan er niet snel genoeg een pompoen aan de deur liggen. 

6. Favoriete Halloween decoratie?
Pompoenen! Vooral mijn eigen creatie (de zwarte glitter pompoen DIY kan je hier terugvinden) dit jaar vind ik erg leuk. 

7. Favoriete Halloween/herfst geur? 
Lord Of Misrule van Lush is zo'n heerlijke Halloween geur! 


8. Favoriete Halloween snoep?
Het is geen snoep, maar de zelfgemaakte mummies blijf ik geweldig vinden. 

9. Vampieren of zombies?
Oeh, moeilijk! Ik zou eerder als zombie verkleed gaan dan als vampier, maar vind vampieren minder eng als zombies. Hopelijk kan je nog volgen haha.

10. Wat kan jou bang maken?
Eigenlijk alles wat er eng uitziet en ik hou er ook niet van als het buiten of binnen donker is. Ooit ging ik met een vriendin een wandelend spookhuis binnen wat we van begin tot het einde bijeen geschreeuwd hebben. 

11. Geloof je in geesten?
Hmmm, niet echt, maar ik zou ze nu ook niet meteen willen oproepen...



Neem de tag gerust over als je ook zo into Halloween bent! 

♥ 

3 opmerkingen

  1. Leuke Halloween tag ik kende deze niet. De sfeer rondom Halloween vind ik zelf ook altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hekel aan Halloween.. er komt daarover nog een filmpje op mijn blog trouwens :) Ik heb zoveel schrik van alles (ook al is het allemaal nep!) :s
    Liefs,
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.