Vichy Normaderm Nacht | Win 10x

vrijdag 17 januari 2014


Ik blijf op zoek gaan naar de perfecte verzorgingsproducten voor mijn huid. Vooral de glans in controle houden is vaak een moeilijke opdracht voor de meeste crèmes. Hiervoor doet enkel mijn matterende MAC primer zijn best. 
Een tijd geleden mocht ik van Apotheek-online enkele producten testen waaronder de Normaderm nacht van Vichy. Ondertussen is hij niet meer weg te slaan uit mijn avondroutine.



De Normaderm lijn van Vichy is er speciaal eentje voor onzuiverheden, glimmen, verwijde poriën, roodheid, vlekjes en onregelmatige teint.
Eerlijk, ik heb nog nooit iets uit deze lijn geprobeerd gewoon omdat ik dacht dat mijn huid dat niet nodig heeft. De laatste maanden is er nogal een probleemzone opgedoken rond mijn kin en dat begint toch wel erg te vervelen. 
Toen ik de Normaderm nacht toegestuurd kreeg dacht ik gewoon, ik probeer het eens als het niks voor mijn huid doet dan zij het zo. 


De Normaderm Nacht is verpakt in een handige tube wat hygiënische werkt. 

Dit vertelt Vichy over Normaderm Nacht:
- De Infiltrerende Technologie dringt binnen tot in het hart van de porie om overproductie van talg te bestrijden.
- Zincadone Atm, patent aangevraagd, draagt bij tot de vorming van een nieuwe huid en verfijnt de poriën.

Dit wordt belooft:
  • Je huid is 's morgens gelijkmatiger, zuiverder en frisser. De huidtextuur is regelmatiger.
  • Na 4 weken zijn de poriën verfijnd. Bijna onzichtbaar. Hydraterende, zeer snel opgenomen textuur. Niet vet. 

Mijn oordeel:

Ik gebruik de crème ondertussen bijna een maand en vind hem een fijne aanvulling van mijn verzorgingsroutine 's avonds.
Door mijn gemengde huid zijn mijn poriën van mijn t-zone wel goed te zien, al zijn ze ook niet overduidelijk aanwezig. Ik glans op deze plaats dan ook heel snel.
Ik breng de Normaderm nachtcrème ook enkel op mijn t-zone aan, omdat mijn wangen dit niet nodig hebben. De crème trekt heel snel in en voelt totaal niet vet aan, hij maakt mijn huid eerder mat. 
Ik ga niet zeggen dat mijn poriën niet meer zichtbaar zijn (ik denk dat enkel een primer daarvoor kan zorgen), maar ze lijken er wel fijner uit te zien. 
Als ik 's morgens opsta voelt mijn huid niet vet aan en glim ik veel minder als normaal (zonder droog aan te voelen).
Mijn puistjes probleem wordt er wel niet helemaal mee opgelost, maar ik heb toch het gevoel dat deze crème mijn huid goed doet.
De geur vind ik wel wat minder. Ik heb geen idee naar waar hij ruikt, misschien zink? Ik stoor me er wel niet zo aan en blijf hem zeker met plezier gebruiken! 

Om af te sluiten heb ik trouwens een superleuke winactie voor jullie! Ik mag namelijk van Apotheek-Online 10 Vichy Normaderm Nacht weggeven! 
Wat moet je hiervoor doen?

♥ Volg A Beauty To Rock via Bloglovin'
♥ Like de Facebook pagina van Apotheek-Online
♥ Like A Beauty To Rock op Facebook
Laat een comment achter met je emailadres en vertel welke acties je hebt vernomen.

Wat ik leuk zou vinden
Volg me op Instagram (grietlucas)

De Vichy Normaderm Nacht winactie loopt tot 31 januari. De winnaars worden persoonlijk verwittigd. Zowel mijn belgische als nederlandse bezoekers mogen deelnemen!

12 opmerkingen

  1. Deze klinkt echt goed, ik zou deze wel willen winnen :) Ik heb alles gedaan behalve instagram want dat heb ik niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel graag winnen Griet! :) Ik heb wel geen fb en instagram, weet niet of dat een probleem is?
    Groetjes!! Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed! Ik ga passen omdat ik trouw ben aan Hope in a Jar night, maar Vichy werkt altijd wel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloglovin': Check!, Apotheek-online op Facebook: Check!, A beauty to rock op facebook: Check!, Instagram: check! en een comment met mijn emailadres(annelies.thuwis@telenet.be): Check, check, double Check! :)
    Altijd leuk om een kansje te wagen bij een winactie!
    Keep on the good bloggin'!
    x Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alles gedaan om mee te kunnen doen aan de wedstrijd ;) En bij deze ook mijn comment!(biezoentje@hotmail.com)
    Toffe wedstrijd trouwens, want: I <3 Vichy!!!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh awesome! Ik ben een grote Vichy fan, dus ik doe heel graag mee. Ik ben je net beginnen volgen op Bloglovin, en heb met mijn persoonlijke facebook (Melissa V. R.) de twee facebook pagina's net ook geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Done, done, done, done én done! Mijn e-mailadres is birtegovarts@hotmail.com. Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! Ik gebruikte altijd al de reinigingsgel, maar heb de cremes nog nooit geprobeerd. :-) Ik ga alles doen! Insta: @irisxvi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alles gedaan. Super leuke wedstrijd. ine_engelen@hotmail.com. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe mee!
    Facebook en bloglovin is zoelouwerse
    Zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaw, dat is een gulle giveaway! Ik waag bij deze zeker mijn kansje. cookie_mosntertje@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw super actie, hopelijk kan in binnenkort deze nachtcreme toevoegen aan mijn stash :) Kheb onlangs de vichy idealia dagcreme gekocht en die bevalt me heel goed. Ik heb alle stappen ondernomen (behalve instagram want dat heb ik niet :) ) mijn email: eva_decock@hotmail.com !

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.