MAC - Melba

maandag 6 januari 2014


Hij is niet nieuw, want ik heb hem al een hele tijd in mijn bezit. Toch vind ik dat mijn MAC Melba blush het verdient om even in de spotlight te staan. Het is ook de blush die ik het meest gebruik.


Ik heb eigenlijk maar één MAC blush. Niet dat ik er niet meer wil, het is er gewoon nog niet van gekomen. Meestal koop ik liever een oogschaduw of lipstick bij MAC. Toen ik deze kocht vroeg ik raad aan een verkoopster. Ik wou een natuurlijke blush die goed is voor elke dag. 


Melba is een matte poeder blush. Hij is koraal perzik en past iedereen wel. 
Hij heeft erg veel pigment waardoor je niet veel product nodig hebt. Ik gebruik hem echt al meer als een jaar (wel niet dagelijks), maar het lijkt alsof het nog wel even duurt voordat ik pan ga raken. Erg zuinig in gebruik dus!



Swatch van Melba


Melba on the cheeks!

Melba is voor mij in ieder geval een blush waar ik niet zonder kan. Op dagen dat ik twijfel over welke blush ik zou opdoen grijp ik altijd naar deze. 

Prijs: 21,50€

8 opmerkingen

  1. Zeker weten een mooie blush. Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een hele mooie kleur ! X Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi he :D hij staat ook al lang op mijn wishlist maar ik heb hem nog niet gekocht omdat ik nog zoveel blushes heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook mijn lievelingsblush, hij is zo mooi he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur! Ik ga vrijdag binnenwippen bij MAC. Benieuwd waarmee ik thuis ga komen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.