Nuxe - Crème Prodigieuse

donderdag 30 januari 2014


De laatste weken waren voor mij énorm stresserend door mijn verhuis. Ondertussen ben ik al redelijk goed geïnstalleerd in mijn nieuwe woning al heeft mijn huid hier wel van afgezien. Ik sliep verschillende nachten slecht en doordat we even een winterprikje hebben ben ik droge plekken beginnen krijgen op mijn wangen. Not good! Hier moest ik even mijn verzorging aanpakken. Ik had nog een mini van Nuxe liggen die ik speciaal voor de winter heb bewaard en oh my, wat hou ik toch nog steeds zo van Nuxe.


De Crème Prodigieuse die ik heb is voor de normale tot gemengde huid. Ik wist daardoor niet zeker als hij wat aan mijn droge plekken kon doen, maar ik heb vroeger crèmes van Nuxe gehad en ze hielden mijn huid steeds gevoed achter dus ik had wel zo een gevoel dat ik hier goed mee zat.
Wat belooft deze crème nu:

  • Hydrateert, verkwikt en beschermt de huid
  • Anti-oxiderend, anti-huidstress
  • Zonder parabenen
  • Niet comedogeen
Het meest bijblijvende aan deze crème is voor mij toch wel de geur. Hij is gewoon goddelijk! Ik ruik hem vaak nog een tijd na ik hem heb aangebracht waarmee ik soms denk, wat ruikt hier toch zo lekker? Wie de Nuxe olie kent, hij ruikt hier dus naar! 


(Ik verschoot even hoe bleek ik op dit moment wel niet ben haha, ligt waarschijnlijk ook aan de belichting)

De crème heeft een lichte textuur en voelt zacht aan op de huid. Hij trekt redelijk snel in en maakt mijn huid niet vettig, maar voor mij mocht hij mijn huid nog wat matter maken. Ik vind hem zeer aangenaam aanvoelen en na enkele keren te gebruiken zijn mijn droge plekken al helemaal verdwenen. Mijn huid heeft deze crème echt wel nodig nu. Na enkele slapeloze nachten waardoor je rapper een vale teint krijgt, zorgt hij zeker wel als oppepper. 

Ik hou erg veel van deze crème en het zou me niet verwonderen als ik binnenkort er een full size van ga kopen!

De Crème Prodigieuse is oa te koop bij iU voor 22,30€

4 opmerkingen

  1. Klinkt goed, maar best duur!!! Ik heb al zoveel crèmes liggen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zou ik ook wel kunnen gebruiken :) Fijne review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook nog zo'n kleine versie liggen die ooit eens in een Deautybox zat. Ik zou 'm eens dringend moeten gebruiken!
    Super dat hij naar de Nuxe olie ruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my god, als hij ruikt naar de huile prodigieuse is het voor mij sowieso al een winnaar...

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.