Osis - Dust it powder

zondag 2 juni 2013


Hoe langer mijn haren worden, hoe minder volume erin zit.
Steeds meer merken brengen een volume poeder uit. Dit poeder breng je aan op je hoofdhuid , kneedt je uit en geeft je instant volume.
Ik gebruik al een tijdje de Osis Dust it van Schwarzkopf.
Lees verder hoe het werkt en makkelijk het is.

Er lijkt niet veel in het potje te zitten, maar je komt hier toch zeker lang mee toe.
Naast volume geeft het poeder een mat effect en versteviging.



Voor de Dust It poeder erin zit. Mijn haren hangen er maar wat bij.


Dust It poeder erin. Ik maak altijd haarscheidingen op verschillende plaatsten waar ik het volume graag wil en dan kneed ik mijn haren goed door.
Het doet wel een beetje aan droogshampoo denken.



En na! Je ziet duidelijk verschil in mijn haren.
Ik krijg er wel zowiezo moeilijk volume in omdat mijn haren vrij stug zijn, maar het resultaat is er wel!
Een klein nadeel is wel dat je je haren sneller moet wassen, het geeft me de dag nadien toch het gevoel dat het nodig is.

Gebruiken jullie vaak volumepoeder?


5 opmerkingen

  1. Ik gebruik het heel vaak volumepoeder, het geeft mijn haar net die extra schwung. Bij jou ziet het er ook super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook een tijdje gebruikt en ik vond het volumegevende effect echt heel goed. Alleen zo vervelend dat het mijn haar zo vies en stug deed aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi resultaat! Ik ben zelf absoluut geen fan van dit soort volumepoeders, mijn haar is daar niet tegen bestand geloof ik :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.