Wishlist #2

donderdag 16 januari 2014


Een nieuw jaar wilt ook zeggen een nieuwe aangepaste wishlist. Ik heb al enkele items op mijn lijst staan die ik hopelijk binnenkort met open armen kan ontvangen! 



  1. Collection 2000 - Lasting Perfection Concealer: Nog stééds erg benieuwd naar deze budget concealer, ik zou echt wel willen weten als hij zo goed is als wordt beweerd. 
  2. Naked 3 - Urban Decay: Ik heb getwijfeld om dit palette, maar ik ben hier al veel mooie looks van tegengekomen en als ik denk hoeveel plezier ik aan mijn Naked 2 en Naked Basics palette beleef kan ik deze niet negeren vind ik. 
  3. Zwarte enkellaarsjes: Nu niet per sé deze, maar ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte enkellaarsjes. 
  4. Michael Kors Handtas: Vaak heb ik zo periodes dat ik wel 10 handtassen ineens kan kopen en dan dat ik ze weer even vergeet. De laatste tijd kriebelt het voor deze handtas van Michael Kors, in welke kleur dan ook. Misschien moet ik wat minder blogs afgaan, want hiervoor moet gespaard worden. 
  5. Albatros - Nars: Ik kom hem zó vaak tegen dat ik veel te nieuwsgierig ben naar deze highlighter en mijn excuus is dat ik nog steeds niet de perfecte highlighter heb gevonden.
  6. Rouge Coco Triomphe - Chanel: Ik begin meer en meer naar de lente uit te kijken en alle collecties die er bij komen kijken. Deze peachy kleurige lipstick uit de lente collectie van Chanel lijkt me dan perfect om het seizoen in te zetten.
  7. Estée Lauder - Double Wear: Ik kan het niet langer ontkennen, nog enkele keren kan hij mijn huid er mooi laten uitzien en dan is het tijd voor een nieuwe. Voor mij is dit echt de beste foundation die ik ooit gehad heb. 
Zo, mijn bankrekening loopt nu stilletjes weg van mij, maar ik hoop toch dat ik het meeste van mijn wishlist kan bemachtigen. 

Wat staat er zoal op jou wishlist? 

17 opmerkingen

  1. Mooie wishlist! Naked 3 is inderdaad een prachtig palette!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb de collection 2000 concealer en hij is echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Rouge Coco Triomphe is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ah estee lauder double wear. het is echt holy grail materiaal. I love it to death

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave wishlist heb je gemaakt!
    Dit zijn ook echt dingen die ik ook wel zou willen hebben haha.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan alleen 5 afstrepen! 1, 2,4 en 7 zou ik ook graag willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wishlist! Het Naked 3 palette staat ook op mijn wishlist.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke wishlist die schoenen zou ik ook wel willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooeeh die laarsjes, cute! Ik ben ook volop mijn wish list aan het updaten :-) Misschien post ik hem binnenkort wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi lijstje!
    Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Naked 3! De swarches online zien er zoooo mooi uit. En een tas van Michael.. een droom. Afgelopen kerst werd ik blij gemaakt met een luchtje uit zijn collectie, ook heeeeerlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De naked 3 is ook echt op m'n wishlist!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De concealer van Collection 2000 en de highlighter van Albatross staan ook hoog op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Triomphe vind ik ook ZO mooi! <3 En Albatross heb ik ook, die is echt ontzettend mooi! Echt mijn favoriete highlighter all time hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Naked 3 staat hier ook op de wishlist! Heb alleen al iets te veel geld opgedaan de laatste maand :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb nummer 2, 3 en 6. De hakjes, chanel lipstick en naked 3 palette en ik ben stuk voor stuk er erg blij mee!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hele leuke wishlist ik wil ook alles wel haha! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.