Biolage - Deep Treatment Packs

dinsdag 30 april 2019


Mij maak je altijd gelukkig met nieuwe haarproducten, vooral wanneer ik extra verwennerij mag verwachten voor mijn lokken. Ik kreeg een leuk pakketje binnen van Biolage enkele weken terug waarin de nieuwe Deep Treament Packs zaten. Biolage was voor mij eerlijk gezegd nog vrij onbekend tot nu dus. Het is een professioneel kappersmerk dat vooral plantaardige ingrediënten gebruikt, ze geloven in de kracht van de natuur. De Deep Treatment Packs bevatten een hoge concentratie aan verzorgende ingrediënten. Klinkt goed niet waar?


Er zijn drie verschillende verzorgingen: Hydrasource, Colorlast en Smoothproof. Ik werd meteen enthousiast door de leuke verpakking, kleurrijk en vrolijk. Fun fact: de producten zijn vegan, voor meer dan 85% biologisch afbreekbaar en geconcentreerd in plantaardige emoliënten.
Ik kreeg er ook de Smooth Proof shampoo bij van Biolage. Voor een optimaal resultaat wordt er aangeraden om de verzorging te combineren met de bijpassende shampoo. De Deep Treatment Packs worden gebruikt na het wassen op handdoekdroog haar. Op de achterkant van de verpakking staat dat je de verzorging een viertal keer kan gebruiken, maar je doet er eigenlijk veel langer mee want ik heb ondervonden dat je niet zoveel nodig hebt. Na drie minuten laten inwerken spoel je je haren uit. 
Ze ruiken trouwens alledrie bloemig, zalig! 


SMOOTHPROOF PACK
Last van pluizig haar? Bij mij duiken er snel antennes op wanneer het vochtig weer is of soms na het föhnen kan mijn haar ook lang statisch geladen blijven. De Smoothproof pack houdt je haar in bedwang en maakt het tot 8x gladder na het eerste gebruik. Het haar is 88% meer gevoed en het voelt 2x zo sterk aan. 
De verzorging bevat camelia olie die de conditie van de haren versterkt en verbetert. Caster olie helpt de vochtigheid vast te houden. In combinatie met de Smoothproof shampoo zijn mijn haren een stuk gladder en voelen ze heel soepel aan. Top!


COLORLAST PACK 
Voor gekleurd haar dat snel vervaagt is de Colorlast Pack een ideale match. Deze verzorging laat je haren er meteen levendiger uitzien, de haren zijn 90% meer gevoed en 3x sterker. 
Orchidee helpt om gekleurd haar vocht vast te houden terwijl abrikozenzaad met vitamine K & E de haarfollikel helpen te versterken. 
Ik heb zelf ontkleurd haar, maar ik ga de Colorlast Pack zeker ook kunnen gebruiken om mijn haren meer glans geven en te voeden. 


HYDRASOURCE PACK 
Perfect voor mijn lokken is de verzorging voor droog haar. De Hydrasource Pack zorgt meteen voor 3x meer hydratatie en 2x sterker haar. Na 4 weken te gebruiken voelen de haren zachter aan, zijn ze makkelijker handelbaar en een stuk gezonder. 
Aloë behoudt de vochtigheid in het haar en spirulina extract maakt de haren sterker en zorgt voor meer glans. 
Ontkleuren vraagt altijd meer vezorging. Ik merk een duidelijk verschil sinds ik de Hydrasource Pack gebruik. Mijn haren voelen zó zacht aan en zien er een stuk gezonder uit. Ze zijn ook makkelijker te stylen. Ik ben alvast grote fan van de Biolage Deep Treatment Packs! 


De Biolage Deep Treatment Packs zijn enkel te koop in de Matrix kapsalons

BIOLAGE DEEP TREATMENT PACK 100ML PRIJS: €17,90



1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.