BE Creative - The Pool Collection

woensdag 17 april 2019


Met de zomerse temperaturen die er lijken aan te komen dit weekend vond ik dat het tijd werd om The Pool Collection van BE Creative voor te stellen. Ik kreeg deze collectie eind februari binnen wanneer ik totaal nog niet in een beachvibe zat ofzo haha. Maar vanaf de eerste heerlijke lentedagen ben ik de producten uit deze collectie beginnen gebruiken. Helemaal summerproof en zelfs festivalproof als je het mij vraagt. 

The Pool Collection van BE Creative zorgt voor een frisse zomerse toets, die gaat van waterige texturen en statement kleuren met een intens pigment. De collectie bevat in totaal: twee Baked Eyeshadows, vijf High Shine Lip Glossen, twee Highlighter Drops, een Duo Bronzer & Highlighter en een Waterproof Mascara Top Coat. 



BAKED EYESHADOW 
Lang geleden dat ik nog een baked eyeshadow heb gebruikt. Ze staan er voor bekend om zowel droog als nat gebruikt te worden, super smooth aan te brengen en een prachtige glans te geven. Ik kreeg de kleur Sandstorm toegestuurd, een brons-gouden kleur met een metallic foil finish. Voor extra pay-off kan je hem nat aanbrengen (wat ik ook in mijn look hieronder heb gedaan). Wauw, supermooi! De oogschaduw geeft dan nóg meer glans. Sandstorm is een heerlijke kleur voor de lente/zomer en ik zie mij hem ook gebruiken voor een festivallook. Ik hou nu eenmaal van goudtinten. De oogschaduw is makkelijk te blenden en heeft een prima houdbaarheid. 



HIGHLIGHTER DROPS
Geen look zonder highlighter! Ik draag tegenwoordig graag een vloeibare highlighter dus ik was zeker benieuwd naar de Highlighter Drops. In de collectie zit zowel een rozige highlighter als deze goudkleurige 'Miami' tint. Het doseren gaat makkelijk met het pipetje. De highlighter smeert heel vlot uit en voelt helemaal niet plakkerig aan wat soms wel bij vloeibare highlighters voorkomt. De textuur is super licht en zeer aangenaam op de huid. De highlighter drops zorgen vooral voor een natuurlijk glow, je kan hem lichtjes opbouwen om het effect iets intenser te krijgen. Ik vind de glans zeer mooi! Moest ik toch over-the-top iedereen willen verblinden met mijn highlighter zou ik er een poeder highlighter over aanbrengen. 


HIGH SHINE LIP GLOSS
De lipgloss in nog steeds back in trend. De High Shine Lip Gloss uit The Pool Collection belooft super glossy en ultracomfortabel te zijn. De gloss voelt erg aangenaam aan op de lippen, plakt niet en heeft een intens pigment. De kleur Marsala die ik heb is een mooie draagbare roze nude tint. Ik draag hem vaak door de week, want hij past zeker bij mijn everyday look, maar ook in het weekend grijp ik er al sneller naar omdat het gewoon zo'n mooie kleur en fijne lipgloss is. 


WATERPROOF MASCARA TOP COAT 
Klaar om een duikje te nemen in het zwembad? Ik koop zelden een waterproof mascara, omdat het zo'n gedoe is om hem te verwijderen. Toch is een waterproof mascara zo handig, niet alleen voor wanneer je gaat zwemmen maar ook tijdens plakkerige zomerdagen of bij een festival. 
De Waterproof Mascara Top Coat is dé ideale oplossing. Je brengt gewoon een laagje aan boven je gewone mascara om zo water(smudge)proof te zijn! De top coat heeft een melkachtige, transparante gelformule die je wimpers voorziet van een waterproof schild. Hij klontert niet, houdt je wimpers soepel en is gewichtloos waardoor je dus geen verschil merkt met het dragen van je gewone mascara. 
Nu, zwemmen gaan zit er bij mij niet direct in dus ik testte deze mascara top coat onder de douche. Volledig waterproof zou ik hem niet noemen, ik zou hier geen al te grote duik in het zwembad mee nemen. Hou het maar op smudgeproof, geen vlekkerige mascara op het eind van de dag. 


Mijn look met de producten uit The Pool Collection 


The Pool Collection van BE Creative is nu verkrijgbaar bij Ici Paris XL

Baked Eyeshadow prijs: 12,95€
Highlighter Drops prijs: 14,95€
High Shine Lip Gloss prijs: 12,95€
Waterproof Mascara Top Coat prijs: 12,95€ 

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.