Huda Beauty | Demi Matte Cream Lipstick

zaterdag 27 april 2019


Demi Matte, wat moet dat voorstellen hoor ik je al denken. Wel ik vroeg het mij ook af toen ik deze cream lipsticks zag staan bij de Huda Beauty counter in Selfridges. Eén van haar nieuwere producten die niet te verwarren is met de liquid lipstick, maar ook niet met lipgloss. Ik moet wel zeggen dat ik bij Selfridges twijfelde tussen een Demi Matte lipstick of een Power Bullet lipstick. Het unieke van de Demi Matte lipstick had hier wel snel gewonnen. 



De Demi Matte Cream Lipstick kan ik het best omschrijven als een intens gepigmenteerde romige lipstick met een glans. Wanneer je je lippen lichtjes afdept met een tissue krijg je een mooie satijnen finish die uren blijft zitten. Je kan dus zelf een beetje kiezen hoe je de lipstick draagt. Ik draag niet heel vaak een glanzende lipstick, maar deze formule is zo fijn en de kleurenreeks is erg mooi en vrouwelijk. Ik koos de kleur Feminist: een warme nude kleur met een peachy ondertoon. 
De Demi Matte Cream Lipstick heeft volgens mij wel de zaligste applicator ooit, hij sluit mooi om de vorm van je lippen en werkt nauwkeurig. De lipstick voelt zéér comfortabel aan, plakt niet en droogt de lippen niet uit. Voor mij een betere versie van de liquid lipstick. Hij blijft misschien wel minder lang zitten, maar ik heb er geen probleem mee om hem opnieuw aan te brengen. De pigmentatie is zeer intens, met één laag heb je meteen een volledige dekking. 
De lipstick is verrijkt met 'Maxi-lip' technologie, deze stimuleert collageen en hydrateert de lippen.  Bij het aanbrengen tintelt de lipstick lichtjes aangezien er ook mentol in de formule is verwerkt, samen zorgen deze voor een plump effect van de lippen. Dit is niet extreem, maar ik vind mijn lippen er wel voller uitzien, al zit de glans daar ook voor iets tussen volgens mij. 
Huda bracht weer al eens een topproduct uit. Voor mij is de Demi Matte Cream Lipstick nu al een favoriet en ik zou zeker meer kleuren willen (moest ik nog niet zo'n uitgebreide  collectie hebben!).  



Huda Beauty is o.a. te koop bij Sephora en Cult Beauty 
Demi Matte Cream Lipstick prijs: 21,99€


3 opmerkingen

  1. Heel mooi nude kleurtje, ik vind hem je prachtig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! De kleur staat je ook heel goed. Dat speldje in je haar is ook tof! I love Huda beauty make up.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.