Picture My Life - Augustus 2018

maandag 3 september 2018


Toen ik mijn foto's van de maand augustus bijeen ging verzamelen en selecteren dacht ik dat dat er niet zoveel gingen zijn, maar ik had me vergist! Augustus is dan ook een lange maand, die ook weer met een hittegolf begon maar eindigde met herfstvibes. De zomervakantie zit er weer op en ook al ga ik niet meer naar school toch heb ik altijd vanaf september dat gevoel om weer aan iets nieuws te beginnen. Succes aan iedereen die er morgen terug aan moet beginnen! Ik blik nog even terug naar een mooie zomer. 



In oktober komt pas zijn nieuwe album uit, maar ondertussen heeft Tom Odell al drie nieuwe nummers ervan gedeeld waar ik helemaal verslaafd aan ben. Ik ben er zeker van dat Jubilee Road een pracht exemplaar gaat zijn, het doet me meer aan zijn eerste album denken waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben. Serieus, ik ben volgens mijn zijn grootste fan. 


Ik ging voor het eerst naar BBC Hasselt met Ine en Liesje om mijn verjaardag nog te vieren. We hadden er heerlijk ontbeten. Een bordje met een beetje vanalles, daar hou ik van. 


Nomnom


Nieuwe sheet masks van Garnier en voor het eerst ook oogmaskers, die moest ik gewoon zo snel mogelijk proberen. 


Mijn BeautyBlender was aan vernieuwing toe, alé ja het is hygiënischer om hem op tijd te vervangen.  Ik kocht hem tijdens de 21% korting bij IPXL. 


Ik kwam overal zonnebloemen tegen in de winkel dat ik gewoon besloot een boeketje mee te nemen, want geef nu toe, ze fleuren meteen het hele huis op. 


Op 8 augustus was het International Cat Day. Het boeide Bo niet zoveel, maar hij kreeg wel extra liefde. 


Favoriete moment van de dag en vooral in het weekend. Lekker rustig ontbijten in de zetel en vlogs kijken, omdat het kan. 


De laatste tijd draag ik iets minder vaak eyeliner, bespaart me vaak wel wat tijd haha.


Al transformeerde ik die avond mijn look een beetje. En ook al is het nog officieel zomer, het was al minder warm en ik kon niet wachten om mijn nieuwe broek met bloemenprint te dragen. 


Ik ging met Katleen voor haar verjaardag bij Level Due in Hasselt eten. Ik was er nog niet eerder geweest, maar ik moet zeggen dat ik de pizza superlekker vond! Geen fancy schmancy zaak, maar wel lekker eten. 


Het was dat weekend nog Theater op de markt dus we gingen hier en daar naar enkele voorstellingen kijken. Voor de meeste voorstellingen moest je reserveren en betalen wat ik wel jammer vond. 


Eindelijk de tijd nemen om de Origins producten op foto vast te leggen. Ik ben hier en daar al iets aan het uittesten dus binnenkort kan je zeker iets online verwachten. 


In een video van LotteLovesBeauty kwam dit Brighten Up! Banana Powder van Essence voorbij. Of ik hem nu echt zo goed vind als dat ik had verwacht? Euhm, niet echt. Ik had er meer van verwacht. Maar ik ga hem nog verder gebruiken om er een eindoordeel over te geven. 


Personal update: wie mij op IG volgt (en mijn captions leest, want dat doet blijkbaar niet iedereen) weet dat het even minder met mij gaat. Ik werk er nog steeds aan en het zal ook niet van de ene op de andere dag beter zijn maar ik doe mijn best. 


De week van 15 augustus was voor mij maar kort, want ik plakte er twee verlofdagen aan vast. Hoofdreden hiervoor is Pukkelpop, niet dat ik ging gaan helaas, maar ik weet dat er die dagen gebrek aan slaap kan zijn en het een heel gedoe is om overal te geraken. 


15 augustus was dus een feestdag, ik ging in de voormiddag op mijn gemak sporten en in de late namiddag ging ik richting mama om mee te barbecuen. 


Wie nog op zoek is naar een topserie, zeker The Handmaid's Tale eens uitchecken. Hij staat helaas niet op Netflix. Mijn abonnement is sowieso stopgezet tijdens de zomer, want ik keek eerlijk gezegd amper tv. Ik ben ondertussen al halverwege seizoen 2. 


Omdat Pukkelpop zo dichtbij is (letterlijk drie straten verder) hoor ik soms wel wie op het hoofdpodium staat. Mijn buurmeisje wou gaan kijken toen we Dua Lip hoorde dus sprongen we snel de fiets op. Ik vond het jammer dat ik zelf niet op de weide ben geweest, want ik wou graag Oscar And The Wolf opnieuw zien, maar ik kreeg helaas niemand mee en eigenlijk is het ook wel verschrikkelijk duur. 


Ik moet trouwens niet klagen, want ik heb maar één nacht slecht geslapen. De wind zat goed haha. 


Klaar om richting Maastricht te gaan met de bestie! We scoorden de nieuwe Born This Way concealer van Too Faced waarvan mijn review gisteren online is gekomen. 


Ik ben al even begonnen om terug gezonder te gaan eten. Ik merk meteen wanneer ik enkele kilo's ben bijgekomen, daar heb ik geen weegschaal voor nodig. Het doet me wel minder goed in mijn vel voelen dus ik ga het wat strenger moeten aanpakken. Misschien net wat meer sporten, want alles laten vind ik té moeilijk. 


Mijn Mascha planner is nu officieel vol! Vandaag start ik met de nieuwe die er trouwens erg mooi uitziet! Hij is wit, met holografische bolletjes (en stickers vanbinnen) en de kaft is een stuk steviger. 


Mijn buurvrouw was alleen thuis en vroeg als ik zin had om sushi te eten. Daar zeg ik geen nee tegen! We bestelden bij Esaki, mijn favoriete sushi restaurant. 


Mij hoorde je vorig weekend niet klagen, want het was echt zo'n herfstweertje. Yay, voor terug laagjes aan te doen. 


Ik ging vlug even langs Bloemen Thomas en ik zag buiten al een hoop pompoenen staan. Nu kriebelt het helemaal om uit te kijken naar de herfst en Halloween. 


Een vrij rustig weekend om zowel te relaxen als productief te zijn, jep love it. 


Ik besloot om eens niet te gaan sporten op zondagochtend waardoor ik lekker lang in bed ben blijven liggen. Ik ben ook helemaal fan van mijn nieuwe pj's ♥ 


In de voormiddag was ik nog op babybezoek gegaan bij Astrid en Sean. Hun dochtertje was net een week oud. Supercute. 
Namiddag ging ik met Shanna naar de film en gingen we iets eten bij Fifth Avenue. Ook al was het al jaren geleden ik neem er steeds hetzelfde, de wrap met kip. Zó lekker. 

Wie herinnert zich nog de roze poef die ik voor mijn verjaardag had besteld? Wel hij is eindelijk aangekomen! Ik ben er superblij mee, hij is prachtig. 


Het nieuwe seizoen van Bake Off Vlaanderen is begonnen, jeej! Ik hou van bakken dus dit is zeker mijn guilty pleasure. Ik krijg er wel altijd spontaan honger van wat ook niet zo goed is natuurlijk haha. 


Leuke verrassing toen ik nog maar net thuis was, een pakketje van Urban Decay met het nieuwe Born To Run palette en de 24/7 Glide On Eye Pencil in de kleur Double Life. Hoeveel looks verwachten jullie dat ik hiermee maak? 





Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.