BE Creative Scandal Lash Extreme Volume Mascara

maandag 10 september 2018


Ik ga er niet over liegen: perspakketjes krijgen is leuk. Vooral wanneer ze gepersonaliseerd zijn of net wat meer opvallen zoals het geval was bij het ontvangen van de nieuwe Scandal Lash mascara van BE Creative. Ik speelde een mini video af en werd meteen enthousiast door de beloftes waaraan deze mascara zou voldoen. Scandalous volume, XXL drama, Smudge Proof,... wel dat heb ik even uitgetest! 



SCANDALOUS VOLUME? YES PLEASE 
BE Creative is het professionele en vooral betaalbare merk bij Ici Paris XL. Ik vind het een erg fijn merk en ontdek vaak mooie producten in hun assortiment. Hun mascara's heb ik nog niet eerder geprobeerd dus had ik geen idee wat ik ervan moest verwachten.
De verpakking van BE Creative vind ik er prima uitzien, vrij strak en altijd in het zwart. De Scandal Lash mascara is redelijk chubby, maar ligt goed in de hand. 
Het plastieken borsteltje ziet er erg uniek uit. Een beetje gebogen met korte en langere tanden die ervoor zorgen dat de wimpers perfect gesepareerd worden. 
De multipurpose formule combineert 3 mascara's in 1. Zo beloofd de Scandal Lash mascara voor een indrukwekkend volume, een uitdagende lengte en een sexy krul te zorgen. 
Zwarte Kohl zorgt voor een intense, gitzwarte kleur en er wordt een soort film rond de wimpers aangebracht waardoor smudge gevaar verleden tijd is! 


XXL DRAMA?
Ik sta er altijd een beetje sceptisch tegenover wanneer er zulke beloftes worden gemaakt, want al die goede eigenschappen in één mascara kom je niet snel tegen. 
Vind ik de Scandal Lash mascara fijn? Jazeker! Hij separeert supergoed de wimperhaartjes waardoor ze niet snel aan elkaar zullen kleven. Ik geraak ook makkelijk tot bij de kortste wimpers. 
De mascara is intens zwart zoals ik het graag heb en van smudgen heb ik helemaal geen last. Of hij een uitdagende lengte geeft kan ik moeilijk zeggen omdat mijn wimpers al lang van zichzelf zijn. Dat resultaat is duidelijker voor iemand met korte wimpers en vind ik voor mezelf dus ook niet zo belangrijk. Wat ik wel belangrijk vind is volume. De Scandal Lash mascara geeft een mooi volume, maar ook niet meer dan dat. Ik verwachtte op dat gebied net wat meer al ben ik zeker blij met het resultaat. Je kan hem prima opbouwen, maar dan is er wel gevaar dat de wimpers sneller aan elkaar kleven. Mijn krul houdt hij er helaas niet  zo goed in, maar dat ligt vooral aan mijn wimpers die nooit willen krullen. 



Scandal Lash Extreme Volume Mascara van BE Creative is nu te koop bij IPXL
Prijs: €17,95




4 opmerkingen

  1. Ik vind het eruit zien als een prima mascara. Op zich trekt dit merk me nooit zo, maar ik vind het borsteltje er best fijn uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel jammer dat de haartjes niet helemaal verspreid worden maar je hebt sowieso al prachtige wimpers!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken deze mascara niet maar hij ziet er wel heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.