Urban Decay - Beached Eyeshadow Palette + Bronzer

zondag 22 juli 2018


Ondanks ik vakantie in eigen land heb gehouden de afgelopen twee weken, heb ik de zuiderse zon niet echt moeten missen. Integendeel. De tropische temperaturen deden me snakken om elke dag te gaan zwemmen en gewoon te luieren. Op gebied van make-up wisselde ik vaak af van helemaal niets op mijn gezicht tot een all glammed up beachy look. Dit heb ik natuurlijk te danken aan de nieuwe Beached collectie van Urban Decay. Helemaal summerproof

BEACH PLEASE
Uit de Beached collectie ontving ik het oogschaduw palette en de bronzer. Weeral slaagt Urban Decay erin om te scoren met de verpakkingen. De palmbomen geven me meteen holidayvibes alsook de inhoud van het oogschaduw palette en de bronzer. 
Het Beached Eyeshadow Palette is langwerpig en uit stevig karton. Er zitten 8 oogschaduws in waarvan enkel eentje mat is en de rest met een shimmer of metallic finish. Ik vind kleuren zoals Heatwave en Daybreak heerlijke warme kleuren die ik nog niet in mijn collectie had. Double Dip en Plunge stelen dan weer de show omdat ze lekker opvallend zijn en ze zijn ideaal om een turkoois accentje mee te maken. 


Salt: ivoor met satijnen finsish
Blaze: licht perzikkleurig met metallic finish
Heatwave: roestbruine kleur met metallic finish 
Daybreak: een mat intens rood-terracotta 
16th St.: brons goud met metallic finish 
Double Dip: een licht appelblauwzeegroen met metallic finish 
Plunge: intens blauw-groen met metallic finish 
Wedge: intens bruin koper kleur met metallic finish 

Wauw, wat een pigmentatie! Ik merk bij sommige oogschaduws dat ze wel een beetje poederig zijn, dus dat is even oppassen wanneer je ze aanbrengt. Oogschaduws die erg gepigmenteerd zijn breng ik ook het liefst 'drukkend' aan. Dan heb je het minst last van fall-out en het meest profijt van de pigmentatie. 
Ik heb er ondertussen wat mee gespeeld en ik ben eraan verkocht. Op Instagram vroeg ik enkele weken geleden wat voor look ik zou maken met het palette. De meningen waren bijna 50/50, maar de festivallook won. Ik ga er zeker nog een everyday look mee maken dus deze gaan jullie hier nog wel voorbij zien komen! 




BEACHED BRONZER - BRONZED 
In de zomer wilt iedereen wel graag een mooi bruin kleurtje. Ik ben geen grote zonneklopper en bruin ook niet snel in mijn gezicht. Bronzer is daarom altijd welkom. Urban Decay heeft twee Beached Bronzers: Sun-kissed en Bronzed. Ik kreeg Bronzed opgestuurd om te testen. Ondanks de medium donkere kleur kan ik hem nog net hebben. Hij blend superfijn waardoor hij niet te donker is en geen vlekken geeft. 
Op het eerste zicht lijkt de Beached Bronzer mat, maar hij bevat micro-gemalen poederdeeltjes die voor een romige textuur en finish zorgen. Zalige bronzer! Ik krijg er zo een healthy, sunkissed resultaat mee. 


De Beached collectie van Urban Deacy is verkrijgbaar bij Ici Paris XL
Prijs Beached Eyeshadow Palette: €39
Prijs Beached Bronzer: €31,50

3 opmerkingen

  1. Die glitters zo op je gezicht zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie festivallook! Het oogpallet is heel mooi en fijn compact. De bronzer lijkt vrij donker op éérste zicht, aangebracht is hij veel mooier. Ik heb recent van UD het oogpallet naked 3 gekocht. Veel zachte tinten om mijn diepliggende ogen wat op te lichten. Maar op mijn huidige wishlist staat nog naked cherry oogpallet. Deze is echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Heidi! Ik hou ook erg van roze tinten, dus zéér benieuwd naar het Naked Cherry palette :)

      Verwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.