Picture My Life - Juni 2018

donderdag 5 juli 2018


Juni leek wel in één vingerknip voorbij. Een bewogen maand voor mij, eentje waar ik enorm veel leuks op de planning had staan, maar ook eentje waar ik even wat gas terug moest nemen. Ik heb het de afgelopen drie weken een stuk rustiger aan gedaan, wat nodig was. Mijn verlof staat ook voor de deur en dat is niets te vroeg. Ik moet in ieder geval een goede balans vinden tussen het werk, bloggen en mijn sociaal leven, maar dat komt wel in orde. 
Kijk je mee naar een ongelooflijk leuke maand? 



Voor vele is een kappersbezoek een verwenmoment, alleen ben ik er niet zo gek van omdat ik er toch wel ettelijke uren vertoef. Het nadeel van blond te willen zijn zeker? Gelukkig heb ik wel dé liefste kapster ooit. 


Dit jaar heb ik me best ingehouden met het kopen van pioenrozen. Nochtans blijven het één van mijn favoriete bloemen, vooral de lichtroze. 


De Tecni. Art haarproducten van L'Oréal Professionnel zijn in een Limited Edition jasje gestoken omdat ze hun 25ste verjaardag vieren. In samenwerking met Artiest Stuart Sample kregen de verpakkingen een supercoole uitstraling. 


Niet dat ik alles nodig had, maar toch moet je jezelf regelmatig verwennen met iets leuks. Ik zat al een tijdje zonder de Thickening Spray van Bumble And Bumble en nu ik hem terug heb weet ik dat ik gewoon niet zonder kan. 


Richting Antwerpen voor de Oona Beauty Day. Deze keer met de trein om file te vermijden. Op zich vind ik dit ook een stuk ontspannender. 


Het meest benieuwd was ik naar het nieuwe skincare merk Jowaé. Ik moet nog foto's maken van de producten, maar een review ervan komt er ongetwijfeld aan. 


Nieuwkomer in de Sébologie familie! Dit dubbel concentraat voor dag en nacht vermindert glimmen, verwijde poriën, puistjes en verbetert de huidtextuur. 


Wanneer je kleinste nichtje graag samen pakketjes uitpakt ♥ Ze mocht alvast de zonnebril showen. 


Veet stuurde me een doos vol waxstrips. Ideaal voor deze zomer! Ik wil het liefst zolang mogelijk van haren verlost zijn dus waxen vind ik zeker een goede oplossing. 


Wanneer uw buurmeisje haar verveelt en ik haar voorstelde om foto's te gaan maken. Ik heb geen Insta boyfriend dus ik heb vaak een gebrek aan outfit foto's. Ideale oplossing dus. 


Toen het nog niet zo warm was en ik nog kon gaan sporten! Dat lijkt ondertussen een eeuw geleden. 


Mooie goodies van Eylure en Elegant Touch! Ik voelde me meteen festivalproof. 


Samen met Steffi ging ik naar de opening van Kryolan in Antwerpen. Heel mooie winkel, waar je als make-up addict je hart kan ophalen. 



Eerder die week ging ik naar de Foo Fighters in het Sportpaleis kijken. Zalig gewoon! Helaas geen degelijke foto kunnen nemen, maar het zit nog steeds in mijn geheugen gegrift net als Werchter Boutique. Samen met mijn zus, Eveline en Jurgen struinden we de festivalweide af. Dit is echt wel mijn happy place ondanks het massa volk. 

Ik was waarschijnlijk één van de weinige die niet voor Bruno Mars ging haha. Nu, hij was zeker goed, maar ik ben helemaal gehypnotiseerd door Tom Odell ♥ 


Om het ons niet moeilijk te maken gingen we al snel aanschuiven bij de foodtruck van Elis Gourmetburger. Een luxe burger op de festivalweide is zeker niet verkeerd! 


Oscar And The Wolf bevestigde mijn verwachtingen. Ik vond ze live super en wil ze zeker opnieuw zien! 


Onverwachte pakketjes zijn de leukste! Urban Decay behoort tot één van mijn favoriete merken dus hier was er eentje enorm blij. 



Zoveel liefde voor kersen en aardbeien. Aangezien het seizoen binnenkort weer gedaan is probeer ik er zoveel mogelijk te eten! 


Samen met Steffi en Saar ging ik naar de Ici Paris XL Press Day in Brussel. Het was die dag ook internationale selfie dag waar Steffi graag gebruik van maakte haha. 


De Petal Metal collectie van Smashbox in samenwerking met Vlada is ongelooflijk mooi


Helemaal geïntrigreerd door de Lip Oils van Darphin!


Ici Paris XL bestaat 50 jaar en dat werd gevierd met bloemen!


Zó mooi! 


Dit  is geen reclame, gewoon omdat ik de Barista melk van Alpro Soya zo lekker en schuimig vind. Perfect om een cappuccino te maken. 


Wanneer Liesje in Limburg is proberen we altijd iets leuks te doen. Deze keer gingen we samen met Ine en zoonlief ontbijten bij Coffee Café aangezien dat sinds kort weer kan. Ik voelde me heel welkom met de lieve begroeting ♥ 


Hoeraaa! Alexia is 1 jaar geworden! Om dat te vieren werd er voor haar een superleuk Minnie & Mickey Mousse feestje gehouden. Foto's nemen was niet altijd even makkelijk haha, maar met de nodige attributen lukte het wel. 


Trotste metie ♥ 


Ik deed een poll op Insta Stories. De festival look won, maar het verbaasde me wel een beetje dat er best veel gestemd werd op de everyday look. Ik maak ze in ieder geval beide. 


Wat een zalig perspakket van Joico is dit wel niet! Mijn haren zijn alvast summerproof. 


Noooo, mijn twee wenkbrauwpotloden maakte ik in dezelfde week helemaal op. Dat ging vrij snel moet ik zeggen! De Brow Define van Eylure x Fleur De Force is dubbelzijdig. Ik moet zeggen dat ik de donkere kant bijna niet gebruikte. Mijn voorkeur gaat ook lichtjes naar de Micro Brow Pencil van NYX, waarvan ik in het weekend meteen een nieuwe ga halen! 


Eigenlijk was het veel te warm om tussen de warme foodtrucks te slenteren, maar ik kan het moeilijk weerstaan wanneer het in Hasselt te doen is. 


Afsluiter van Juni was een tapas avondje met Astrid. We gingen naar Mixta in Hasselt, heel lekker! Zalig wel om op het terras buiten te kunnen eten, hiervan geniet ik wel in de zomer. 
Nu aftellen naar mijn verlof en mijn verjaardag! 





1 opmerking

  1. Super veel fijne dingen gedaan. Wat een super leuk Minnie & Mickey Mousse feestje voor Alexia en jullie waren allemaal heel mooi! Wat vind je van de Lierac Sébologie producten? x

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.