Picture My Life - Mei 2018

zondag 3 juni 2018


Kleine waarschuwing voor dit artikel: je zal er ongetwijfeld honger van krijgen. Het viel me meteen op dat mei een culinaire maand was haha. Eten is dan ook mijn leven zo blijkt. Wees gerust, in juni heb ik heel wat op de planning staan dus volgende maand zal het aanbod foodpics een stuk(je) minder zijn. 


Mei begint altijd goed met een betaalde feestdag. Ik ging met Gwen en haar lieve hond Proxy wandelen in Borgloon. Wandelen in de natuur brengt me altijd tot rust en wil ik veel vaker gaan doen. 



Ik werd uitgenodigd voor de launch party van Foodmaker in Hasselt. Foodmaker klonk me bekend in de oren, maar ik was nog niet bekend met het concept. Je kan er heerlijk en gezond gaan lunchen. Ze hebben een groot aanbod aan salades en pastas waarin ze zoveel mogelijk bio producten proberen te verwerken. 


Voor de launch party werden we ook verwend met een Gin tonic. Normaal niet zo mijn ding, maar deze met violetjessmaak was de moeite. 


Ik heb van bijna alles een beetje geprobeerd en vond alles erg lekker en erg vers. 


Samen met Ine ♥


Ik deelde dit bordje met Ine, maar zelf dat was nog iets teveel van het goede haha. Het lekkerste vond ik trouwens de carrot cake (die zelfs de foto niet haalde). 




De laatste weken draag ik amper make-up door de warmte en ik mis het wel wanneer ik foto's als deze terugzie. 


Om Ine te verrassen voor haar verjaardag plande ik en Liesje een dagje naar Leuven waar we gingen ontbijten bij de Life Bar. Grote aanrader, want dit ontbijt was hemels en ook best wel gezond allemaal. 


Favoriete cocktail van deze zomer is ongetwijfeld een Lazy Red Cheeks. 


Hello there pretty! Voor moederdag ging ik een mooi boeket halen voor de mama en had ik mezelf verwend met deze nieuwe skeletplant. Ik hoop dat ik hem in leven kan houden. Hij is in ieder geval al een stukje gegroeid.  


Ik ging een namiddagje de stad in met Steffi en Alexia waar we gingen lunchen bij Soup & Co op aanraden van Steffi Voor mij een nieuwe aangename ontdekking! 


Aangezien het ijsjesweer was konden we dit moeilijk weerstaan. Oyya is nog vrij nieuw in Hasselt dus dat maakte mij nieuwsgierig. Ik vond het ijs lekker, maar Ijs van de smaak heeft meer mijn voorkeur. 


Na een nachtje onrustig te slapen uit schrik de wekker niet te horen vond ik de oog maskers wel noodzakelijk. 


Ik moest namelijk om 8 uur paraat staan om de bruidsmake-up te doen van een vriendin. Ik was ook een beetje de nanny van haar twee kindjes die dag dus toch wel vermoeiend haha. 


Het avondeten was in 't Driessent in Diepenbeek. Heel erg lekker allemaal. Vooral het dessertenbuffet. Daar heb ik altijd een plaatsje voor. 

Wie mij goed kent weet dat ik van picknicken hou. Aangezien de kinderboerderij zo dichtbij is ga ik daar regelmatig met de familie. Amélie wordt zo groot! Ik moest met haar telkens mee naar de eendjes kijken. 


Het heeft me even geduurd vooraleer ik een kokosnoot vond, maar ik vond hem zeer toepasselijk om productfoto's mee te maken. Ik vind een verse kokosnoot ook superlekker.  De review van het Glow-Co-Nuts masker komt binnenkort online! 


Het tweede seizoen van 13 Reasons Why staat op Netflix! Hier keek ik al even naar uit en ik nam het bingewatchen erg serieus. Ik heb het ondertussen seizoen 2 uitgekeken en als ik het in één woord kan beschrijven: heftig. Het is geen feel good serie en eigenlijk vond ik het tweede seizoen nog steeds deprimerend. Ik hoopte dat er iets positiefs uit zou komen. Die scène in de laatste aflevering is er eentje die ik wel erg aangrijpend vond. Nog iemand hem al uitgekeken?


Ik sprak met Katleen af om een terrasje te gaan doen. Zalig om nu zo laat buiten te kunnen zitten. Wij maken er precies altijd een traditie van om een ijsje te gaan eten. In de zomer mag dat hé! 


Het was misschien net iets te warm om te gaan wandelen vorig weekend, maar langs de vijvers en in het bos was het zeker nog goed te doen. Onze geplande 5km werden er 11. Nuja, twee blondjes samen zijn ook niet zo goed in het oriënteren haha. 


Onderweg kwamen we deze cutie tegen. Ik wil hem adopteren als het even kan. Ik vond dit schaapje eerder iets weghebben van een koala.


Kleine sneak peek voor juni: Werchter Boutique komt eraan, ik ga naar de Foo Fighters, en er staan nog enkele leuke events op de planning! Can't wait! 


Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.