Let's get Glow-Co-Nuts met Origins

dinsdag 19 juni 2018


Ook al puilt mijn badkamerkast bijna uit van de gezichtsmaskers, ik kan er nog steeds niet genoeg van krijgen. Ik wissel dan ook graag af naargelang de behoefte van mijn huid en voor mij is een masker moment pure ontspanning. Mijn excitement was groot toen ik het Glow-Co-Nuts masker van Origins zag verschijnen op Instagram. Een kokosmasker? Voor mij een topcombinatie! Ik bestelde het een tijdje terug via Feelunique en vertel je er vandaag meer over. 


Het Glow-Co-Nuts Hydrating Coconut Moisture Mask van Origins is een collab met voedingsdeskundige Madeleine Shaw. Het masker is Limited Edition en enkel verkrijgbaar in de UK. Vandaar mijn bestelling bij Feelunqiue, want het is bij ons helaas niet te verkrijgen. 
Madeleine Shaw werd geïnspireerd door haar liefde voor kokosnoot en natuurlijke ingrediënten. 
Ik vind Origins een superfijn skincare merk. Het Active Charcoal masker is dan ook één van mijn favoriete maskers. 

WAARVOOR ZORGT HET GLOW-CO-NUTS MASKER?
Zoals je waarschijnlijk al een beetje kunt raden geeft het Glow-Co-Nuts masker je huid een mooie glow en instant hydratatie. Je huid voelt voller aan en ziet er gezond uit. Het masker is voor alle huidtypes geschikt, wanneer je huid nood heeft aan hydratatie dan is dit masker je beste vriend.
Niet enkel heeft het masker een heerlijke kokosgeur (droomt weg naar een tropisch strand), de textuur is lekker luchtig (zo'n beetje slagroom-achtig) en toch nog steeds romig, zá-lig!
Je kan het masker na het reinigen aanbrengen (10-20 min.) om zo een zachte, gehydrateerde huid te verkrijgen of je kan er een dikke laag van aanbrengen voordat je gaat slapen, beetje afdeppen met een tissue en zo het masker laten inwerken de hele nacht. Resultaat een soepele, frisse en volle huid. 


VERWENNERIJ VOOR DE HUID
Byebye dry skin. Het Glow-Co-Nuts masker laat mijn huid meteen stralen en geeft me een extra zacht velleke. Ik weet dat ik er met mijn gemengde huid meer baat bij ga hebben in de winter, want dan heb ik vaak last van droge plekken. Nu in de zomer vind ik hem wel heerlijk op minder warme dagen en zo behoud ik in ieder geval mijn summerglow

Het Glow-Co-Nuts masker is een aanrader als je net als mij houdt van kokos en je huid goed wilt hydrateren. Het is een verwennerij voor de huid. Na een lange dag (en nacht) op Werchter Boutique afgelopen weekend was dit masker zeker een redder in nood om mijn doffe teint te veranderen in eentje die er terug gezond uitzag! 


Op dit moment is er 25% korting op het Glow-Co-Nuts masker bij Feelunique! Prijs: €25,40



Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.