Estée Lauder Pure Color Love Lipstick 'Blasé Buff'

zondag 10 juni 2018


Het zal je niet vaak voorvallen dat je een lipstick sample meekrijgt waar je nadien helemaal verliefd op wordt. Vorig jaar ontdekte ik de Pure Color Love lipstick van Estée Lauder. Ik kreeg er zo een sample van mee die als tester in de parfumerie staat. Leuk om te proberen en in mijn geval een toffe ontdekking, want de kleur was meteen mijn ding! Tijd om hem in huis te halen dacht ik nu, want zo'n tester is niet zo handig om mee te nemen. 


De Pure Color Love lipsticks werden voorgesteld als een gamma aan levendige tinten en opvallende finishes die je kan afstemmen op je humeur/outfit en je zelfs kan mengen door laagjes over elkaar aan te brengen.  Een lipstick kleur mengen doe ik bijna nooit, maar je kan er verschillende effecten mee bekomen zoals het ombré of monochroom effect, maar ook om je lippen gewoon voller doen lijken.
De vorm van de lipstick is vrij speciaal, helemaal recht, iets wat ik niet gewoon ben maar ik best wel fijn vind aanbrengen. Ik vind het makkelijker om zo je lippen te omlijnen. 

Blasé Bluff was de kleur die ik meekreeg, een nude roze peachy tint met een ultra matte finish. Vrees niet voor de matte finish want hij voelt heel comfortabel aan op de lippen en  hij brengt vlotjes aan. De kleur vind ik er echt eentje die bij veel looks past. Te bleke nude tinten staan me meestal niet, maar deze gaat me goed af. 
De Pure Color Love lipstick geeft ook een intense kleur af. Eén veeg is eigenlijk al genoeg, opbouwen is overbodig. 



Ik ben altijd al grote fan geweest van de Estée Lauder Double Wear foundation, eentje waar ik gewoon niet meer zonder kan. De Pure Color Love lipstick hoort hier nu bij. Voor mij heeft deze lipstick alles wat ik wil: een matte finish die toch fijn aanvoelt op de lippen, een lange houdbaarheid en een intense kleur. Ik vind hem superfijn en ga in de toekomst zeker eens neuzen tussen de andere tinten en finishes! 

Prijs EL Pure Color Love Lipstick: €23,90



Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.