K-Pak Color Therapy Luster Lock Masker + Multi-Perfector van Joico = Het perfecte duo

woensdag 13 juni 2018


Een multifunctioneel product heeft bij mij altijd een streepje voor. Ik gebruik enorm graag haarproducten, maar omdat ik graag heel wat bijeen gebruik (ontwarring, hydratatie, hittebescherming, volume,...) kunnen mijn haren al snel zwaar aanvoelen. Joico lanceerde een tijdje terug de K-Pak Color Therapy Luster Lock Multi-Perfector (een hele mond vol!) na het grote succes van het K-Pak Color Therapy Luster Lock masker. Zowel de spray als het masker maken de haren gezond en glanzend. Tijd om ze te testen! 



K-PAK COLOR THERAPY LUSTER LOCK MULTI-PERFECTOR
De K-Pak color Therapy Luster Lock Multi-Perfector is een 2-fase spray die hydraterende exotische oliën combineert met een unieke damage-control formule. Al vanaf het eerste gebruik maakt deze spray de haren gezonder en sterker. Je zal er nog meer van houden wanneer je weet dat het haar 2x zo sterk wordt, kleurenvervaging geen kans krijgt, je je haren moeiteloos kan ontwarren en je haren beschermt zijn tegen UV en hitte. Ja, je leest het goed. Deze wonderspray doet het allemaal, just like magic.

Quadrabond Peptide Complex is het geheime Joico ingrediënt (een mix van krachtige peptiden) die in het masker zitten.
Manketti en Argan olie herstellen en versterken droog en breekbaar haar. Ze maken het haar terug glad en geven het een prachtige glans. 

Je kan de K-Pak Color Therapy Luster Lock Multi-Perfector dagelijks gebruiken als je wilt. Ik gebruik hem steeds na het wassen, op het handdoekdroog haar wanneer mijn haren serieus in de knoop liggen. In combinatie met mijn Wet Brush kan ik mijn haren makkelijk ontwarren. Mijn blonde lokken hebben altijd nood aan extra hydratatie wat deze spray me zeker geeft. Ze zien er gezond uit en voelen minder fragiel aan. In combinatie met het masker voelen mijn haren zijdezacht en - niet onbelangrijk - nog steeds luchtig. Een perfect duo als je het mij vraagt. 



K-PAK COLOR THERAPY LUSTER LOCK 
Ik kan begrijpen waarom dit masker vorig jaar de Stylist Choice Award heeft gewonnen voor Favorite New Treatment. Mijn haren zijn er dol op! Het K-Pak Color Therapy Luster Lock masker werkt intens herstellend en geeft gekleurde haren instant glans. 
De combinatie van het Quadrabond Peptide Complex en Manketti en Argan olie maakte dit masker zo'n succes en zag je dus ook terugkomen in de K-Pack Color Theraphy Luster Lock Multi-Perfector. Het masker heeft een stevige textuur, ruikt overigens zalig (net als de spray!) en geeft mijn haren meteen een glad gevoel na het uitspoelen. Geen droge, maar wel gezonde lokken die stralen en zacht aanvoelen. 


De K-Pak Color Therapy Luster Lock Multi-Perfector en het K-Pak Color Therapy Luster Lock masker zijn verkrijgbaar in Joico salons. 




Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.