Kérastase Reflection Chromatique | De eerste multi-beschermende verzorgingslijn voor gekleurd haar op maat

zaterdag 2 september 2017


Hier is er eentje al helemaal klaar voor de herfst. Mijn blonde lokken namen plaats voor een balayage met bruintinten. Diep van binnen ben ik nog steeds de eeuwige blondie en vroeg of laat zal ik wel weer voor highlights kiezen, maar ik wou even wat donkerder gaan. Zo krijgen mijn haren ook wat rust, want ik weet dat dat ontkleuren niet zo lief is voor de haren. 
Ik blijf ze in ieder geval verzorgen met de beste producten. De vernieuwde Reflection Chromatique lijn van Kérastase komt als geroepen. Met als visie: Ik, mijn kleur, mijn verzorging werd de Reflection lijn vernieuwd om kleurcorrigerend te werken. 


Reflection is één van de best verkopende gamma's van Kérastase wat niet verwonderlijk is aangezien de meederheid van de vrouwen hun haren laten kleuren. Is het om grijze haren te bedekken, de trends te volgen of je persoonlijke voorkeur, gekleurde haren is iets wat helemaal ingeburgerd is. 
Dankzij het nieuw Capture Advanced Systeem worden de gekleurde haren 40 dagen lang beschermd. Het Capture Advanced Systeem wordt versterkt door het Chelators Complex: een fusie van natriumcitraat en Yuzu en lychee extract die samen waterdeeltjes neutraliseren. Andere krachtige ingrediënten die het Chelators Complex versterken:
Rijstzemelenolie
- beschermt het oppervlak van de vezel met een beschermfolie
- reflecteert het licht

UV-filters + Vitamine E
- beschermt tegen externe aanvallen en oxidatie

Zinkgluconaat
- vangt en stabiliseert kleurstoffen


Bain Chromatique Riche - Multi Protecting Shampoo Prijs 250ml: €20,50
De verpakkingen zijn een tikkeltje veranderd in vergelijking met de oude lijn. Zo heeft de shampoo een sterk donkerroze kleur gekregen die doorschijnend is. Ik ben altijd fan van roze dus dat zit voor mij zeker goed. 
De shampoo werkt zowel verzorgend als beschermd voor gevoelig gekleurd haar of haren met highlights. De overheerlijke zoete bloemengeur is net wat duidelijker aanwezig. Dit vind ik toch wel genieten onder de douche. Je hebt altijd maar een klein dotje nodig van Kérastase shampoos, waardoor je best wel lang met de shampoo doet. 
De shampoo werkt fijn voor mijn haren, de kleurt straalt net wat meer en de blonde highlights die nog in mijn haren zitten door de balayage reflecteren in het licht 


Masque Chromatique - Fijn haar Prijs 200ml: €40,00
Het Multi beschermend masker heeft ook die magenta roze kleur gekregen. Net wat opvallender. Het masker geeft gevoelig gekleurd en fijn haar de nodige bescherming om de kleur langer vast te houden. Minimum 5 min. laten inwerken en de lokken zijn voorzien van heel wat zachtheid. Er zijn twee soorten van het masker, niet enkel voor fijn haar, maar ook voor dik haar. 
In combinatie met de shampoo zien mijn haren er tip top uit, met een stralende kleur. 




1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.