Zes onmisbare beauty producten/items die ik dagelijks gebruik

zondag 17 september 2017


Sommige beautyproducten worden na een tijd als vanzelfsprekend beschouwd. Producten of items die je eigenlijk dagelijks gebruikt en waar je meestal al een back-up van klaar hebt staan. Niet alles gebruik ik dagelijks, behalve bij het douchen of bij mijn gezichtsverzorging maar vandaag wou ik enkele andere producten de spotlight geven. Wat gebruik ik eigenlijk echt elke dag en zou ik meteen missen als ik het vergeet? 

Iets wat waarschijnlijk niet iedereen nodig heeft, maar waar ik moeilijk zonder kan is deze bed & body mist van Rituals. Elke avond voor het slapen gaan spray ik hem over mijn kussens of op mezelf zodat ik een ontspannen gevoel krijg. Ik associeer deze geur ook echt met slapen gaan. Rituals of Dao heeft een zachte, relaxerende geur. Voor een keertje geen lavendel, maar deze vind ik echt heerlijk. Niet dat ik er meteen als een blok van in slaap val, maar ik mis hem zeker wanneer ik hem niet heb gebruikt. 

Momenteel ben ik de laatste restjes van deze lippenbalsem eruit aan het halen. Rosebud Salve is nog steeds mijn nummer één in lippenverzorging. Ik heb er nog een andere variant van staan waarmee ik afwissel, maar mijn voorkeur gaat toch naar de originele. Nu het stilaan kouder begint te worden besef ik hoe goed deze mijn lippen verzorgd. Hij blijft lang op de lippen zitten en je merkt echt wel een verschil. 

Handcrème mag natuurlijk niet ontbreken. Ik heb stiekem al een kleine collectie opgebouwd dus ik moet stilaan alles beginnen op te gebruiken. Dat zal niet echt een probleem worden, want ik gebruik het dan ook enkele keren per dag. L'Occitane heeft voor mij de fijnste handcrèmes met de lekkerste geuren, maar ook die van Rituals zijn super. 

Ik gebruik mijn wenkbrauw pincet eerlijk waar dagelijks. Aangezien ik een erg snelle haargroei heb moet ik altijd wel eens ergens een haartje weghalen. Ik heb geprobeerd dit wat langer uit te stellen, maar ik zie meteen dan ergens haartjes staan die me niet aanstaan haha. 

Geen idee hoe ik er vroeger zonder kon, maar een nagelriemolie of crème gebruik ik ook maar al te graag elke dag. Ik kan niet meer goed tegen dat droge gevoel en het houdt de nagelriemen soepel. Deze van ProNails vind ik erg fijn in gebruik, maar ik ben ook nog altijd fan van Lemony Flutter van Lush. Ik ga deze binnenkort nog eens moeten aanschaffen samen met enkele vriendinnen.

Wat zeker niet mocht ontbreken is deodorant. Ken je dat gevoel wanneer je in de ochtend deodorant bent vergeten op te doen? Wel, dat is afzien haha. Gelukkig zit het wel zo in de routine vastgepind dat ik het automatisch elke ochtend en avond doe. Iedereen wilt toch een hele dag fris ruiken? Het liefst gebruik ik een deodorant roller, omdat deze voor mij efficiënter werken. Als ik voor een spray ga kies ik meestal voor Dove


Heb jij nog een onmisbaar beauty product dat je dagelijks gebruikt? 






3 opmerkingen

  1. Die spray deo's van dove zijn inderdaad echt top! Leuk om te zien! Vooral die nagelriem olie lijkt me top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken er enkele.. Ik kan ook niet meer zonder die Rituals spray en de Rosebud Salve!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Rosebud bestel ik me deze week. Hoe kon ik dat toch vergeten bij Douglas.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.