L'Oréal | Miss Baby Roll Mega Volume Mascara

zaterdag 9 september 2017


In de DM kon ik moeilijk met een mascara naar buiten gaan aangezien ze een stuk goedkoper zijn dan bij ons. Zowel Saar als ik waren heel benieuwd naar de Miss Baby Roll mascara van L'Oréal. Ik las er al enkele positieve reviews over en dan is mijn nieuwsgierigheid natuurlijk gewekt. Op naar perfect gekrulde wimpers met een hoog volume gehalte! 



Lange, volumineuze en gekrulde wimpers die de hele dag blijven zitten 
De Miss Baby Roll Mega Volume mascara komt niet enkel in het zwart en zwart/waterproof, maar heeft ook twee frisse kleuren (blauw + appelblauwzeegroen) die erg leuk waren voor de zomer. Ik heb geen idee hoe ik erover kon kijken, maar ik nam blijkbaar de waterproof variant mee. Dit was niet echt mijn bedoeling, want ik gebruik zo goed als nooit een waterproof mascara. Ik vind het verschrikkelijk om te verwijderen. Zelfs met een goede oogreiniger heb ik er nog last mee. Dat lijkt me dus niet zo lief voor de wimpers, maarja blijven zitten doet hij in elk geval als de beste. 
Op zich blijft de Miss Baby Roll mascara sowieso goed zitten, want zijn formule is zo ontworpen dat hij zich meteen vastzet aan de wimpers. Zo zullen klonters en vegen worden vermeden. 



Het spiraalvormig borsteltje is gemaakt uit elastomeer, een zacht en flexibel materiaal dat ervoor zorgt dat er een ideale hoeveelheid op je wimpers wordt aangebracht en de wimpers mooi gescheiden houd. Het borsteltje, dat je kan vergelijken met een krulspeld zorgt ervoor dat de wimpers vanaf de aanzet worden meegenomen en je zo een mooie krul in de wimpers krijgt. Ik vind het zeker uniek. Bij het eerste gebruik vreesde ik ervoor of ik het borsteltje wel iets zou vinden, maar wat me meteen opviel was dat ik meteen de perfecte hoeveelheid op mijn wimpers kreeg. Helemaal geen gevaar voor klonters en het is helemaal niet nodig om de mascara af te moeten vegen omdat er teveel product aanhangt. 



Ik zei het al in mijn shoplog, een mega volume geeft hij niet aan mijn wimpers dan zou ik eerder naar Rock Couture van Catrice of Le Volume van Chanel grijpen. Dat kan misschien ook van persoon tot persoon afhangen, mijn wimpers zijn al wat dunner van zichzelf. Voor mij is het wel belangrijk dat hij de wimpers mooi uit elkaar haalt zonder aan elkaar te kleden en dat doet deze mascara als de beste. Het viel me ook meteen op dat hij de wimpers langer maakt, iets wat ik niet echt nodig heb maar altijd mooi is meegenomen. 
Waarom ik vooral fan ben van Miss Baby Roll is de prachtige krul die hij aan mijn wimpers geeft én deze er nog perfect inzit op het einde van de dag. Wimpers on fleek all day

Prijs: €11,99

6 opmerkingen

  1. Oeh, ik ben heel benieuwd! Ik mocht laatst bij een webshop productjes uitzoeken voor de blog en ik koos dus ook deze mascara uit, hij komt volgende week binnen. Ik ga hem direct proberen. Ik heb dat dus ook met waterproof mascara; ZO lastig om dat te verwijderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een mooi resultaat! Je hebt prachtige lange wimpers. Zelf vind ik de Rock Couture ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat is mooi! Zelf heb ik echter altijd moeite met een mascara vinden, aangezien mijn wimpers totaal niet willen krullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooi! Ik ben nu al fan van het feit dat hij er de gehele dag mooi op blijft zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik hem graag maar niet dagelijks want hij komt er wel moeilijker vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.