Kerstcadeau tip: Chocolade! + mijn favorieten

vrijdag 5 december 2014



Ik vind van mezelf dat ik wel een grote kenner ben op gebied van chocolade. Ik ben nu ook eenmaal geboren in het land dat er bekend om staat! In onze familie is het een zeer geliefd product en bij elke gelegenheid wordt er steeds iemand blij gemaakt met een doosje van deze heerlijkheid. Ik vind het dan ook een ideaal cadeautje voor onder de kerstboom. Met chocolade maak je altijd wel iemand blij. Vooral als het chocolade van goede kwaliteit is. Vandaag enkele aanraders moest je niet goed weten wat te kiezen: 



Coté D'Or Pralinette
Ik ben een grote Coté D'Or fan. Vaak koop ik hun pure chocolade van 86%, maar ik maak niemand wijs dat ik alleen maar de gezonde kant op ga. 
De pralinettes zijn overal wel geliefd. Het doosje oogt meteen feestelijk en ze zijn allemaal apart verpakt wat ik wel handig vind. Er zou nu ook een pure variant zijn uitgebracht!


Coté D'or mini Bouchée
Of je kan natuurlijk voor de bouchées gaan. Hoe lekker zijn deze ook wel niet! 


M&M's Peanut
Bij ons vind je niet erg veel feestelijke M&M's verpakkingen, maar ze zijn er wel. De Peanut M&M's zijn by far mijn favoriet. 


Lindt Lindor
Deze zwitserse chocolade mag er ook zeker zijn. Hij is wel wat prijziger, maar voor goede chocolade betaal je ook wat. 


Galler chocoladerepen mini's
Nog zo'n verslavende chocoladerepen! Galler brengt met de feestdagen erg leuke pakketten uit. Vaak met mini's en allerlei smaken, wat ik zelf de leukste vind! 


Tony's Chocolonely
Nog niet zo lang in mijn leven, maar ik zou de chocolade van Tony's Chocolonely niet meer kunnen missen. Mijn favoriet: Melkchocolade met karamel en zeezout! 





Welke chocolade mag van jou wel onder de kerstboom liggen?

4 opmerkingen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.