Born Pretty - Diamond Shimmer Eyeshadow

maandag 22 december 2014


Alles wat glittert trekt meteen mijn aandacht. Net als deze shimmer oogschaduws die ik bij Born Pretty uitkoos. Ik wist niet wat ik er juist van mocht verwachten, maar toen ik ze uitpakte was ik al meteen verkocht door de verpakking. Voor hun budgetvriendelijke prijs zien ze er best luxueus uit.



Hoe kan het ook anders dat ik voor goud koos. Dit is nr. 01. 
Deze gouden, champagne kleurige glitters hebben een metallic finish.


Zeg nu zelf, deze beauties mogen er zeker zijn! 


Nr. 02 heeft wit/zilveren glitters met een frost finish. 


Bij de swatch zie je de textuur wat beter. Dit zijn geen crème oogschaduws, maar het is een gel met glitters in. Handig als je niet goed met glitter overweg kan, want deze blijven altijd op zijn plek! 
Ik vind het het aanbrengen met je vingers hier dan wel een aanrader. Zo bouw je ook mooier de glitters op. 


Mijn ooglook was vrij simpel, maar ik vind deze glitter gels erg mooi om over heel het ooglid te dragen. Vooral voor kerst, nieuwjaar of een feestje zullen ze zeker van pas komen. 
Als basis bracht ik een licht gouden oogschaduw aan van Inglot met de gouden/champagne kleurige glitters erover heen. 
Ik hou dan wel van alles wat glittert, mijn camera wat minder, want in het echt is er veel meer glans en glitters te zien. 
Hij bleef trouwens een hele dag perfect zitten!


Als klein cadeautje voor jullie mag ik je in samenwerking met Born Pretty 10% korting aanbieden op alles uit hun webshop. Gebruik hiervoor de code: FRIH10. Neem dus zeker eens een kijkje (klik). Deze week komt er nog een review aan over één van hun producten! 


11 opmerkingen

  1. Leuke producten, vooral met de feestdagen ben ik gek op glitters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, echt een prachtige glans en glitter. Mooie feestelijke producten <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit voor de feestdagen of een ander feestje! Wat zien die doppen er gaaf uit trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi zeg, ik hou van glitter dit is echt een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, heel mooi voor tijdens de feestdagen!

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het echt prachtig! Ik kan me voorstellen dat de gel beter op zijn plaats blijft. Maar ik zou ook wel bang zijn dat de nattige structuur me gaat irriteren. Had jij dat niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi! Ideaal om te dragen tijdens nieuwjaar en kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie producten & ideaal voor de feestdagen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de feestdagen lijken ze inderdaad erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw mooi! Perfect voor de feestdagen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.