Ombré haar - yes or no?

woensdag 10 april 2013


Ombré haar, het is al een hele tijd erg in. Ik vind het vaak iets leuks hebben en twijfel al een lange poos als ik zelf voor ombré zou gaan. Wat is ombré haar juist?
Voor degene die het nog niet zouden kennen, ombré haar wilt zeggen dat je haren bovenaan je hoofdhuid donkerder zijn en geleidelijk lichter worden aan de punten. Het ziet eruit als een soort extreme uitgroei, maar zonder er dan zo slordig uit te zien.
 
Veel celebrities hebben het:


Khloe Kardashian heeft prachtige haren en staat volgens mij heel goed met ombré haar.


Ook al vind ik de donkerste kleur net iets te donker toch vind ik dit iets hebben voor Ashlee Simpson.


Beauty Lauren conrad kan ook weg met de ombré look en zelfs gestyled vind ik het ook mooi.


Hier is het ombré effect bij Jessica Biel iets subtieler, maar ook nog steeds heel mooi.

Ik twijfel dus nog een beetje. Als ik voor ombré ga, zal het waarschijnlijk zoals Lauren Conrad worden en dan wel één tintje donkerder. Wat denken jullie? Doen of ga ik spijt hebben?
 

4 opmerkingen

  1. Ik heb zelf een ombre 'ke en i like!!!!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker doen!!! Vind het ook supermooi! Jammer dat ik een tijdje geleden weer eens besloot een heel stuk van mijn haar te knippen. Ze waren zo lang :( Bij kort haar trekt dat op niks he.
    Maar als ik jou was, zou ik het zeker proberen! Dat gaat volgens mij heel mooi staan bij jou!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Go for it!
    Je wilt al zo lang eens iets anders, dit is je kans, GRIJPEN!! ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg leuk, zou het zeker doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.