MAC - Charcoal Brown

zondag 28 april 2013



Eindelijk heb ik hem gevonden! De perfecte kleur voor mijn wenkbrauwen. Ik gebruikte vaak het wenkbrauw palet van Gosh of greep soms naar een wenkbrauwpotlood van Hema. Al was ik nooit 100% tevreden van de kleur. Enkele weken geleden was ik bij MAC en vroeg naar een geschikte wenkbrauwkleur waarbij de verkoopster zonder aarzeling de oogschaduw Charcoal Brown erbij nam. Ik was  bang dat hij teveel pigment zou hebben om als wenkbrauwpoeder te worden gebruikt, maar ik moest niks vrezen.


Chorcoal Brown is een matte taupe bruine kleur.
Mijn tweede MAC palet ziet er wel nog wat eenzaam uit, maar ik ben er zeker van dat ik hem redelijk snel gevuld krijg! Je kan hem ook apart kopen, maar als refill is hij wat goedkoper.
Een voordeel is dat ik hem natuurlijk ook gewoon als oogschaduw kan gebruiken, want het is een prachtige matte bruine kleur om een natuurlijke look mee te maken. 



Swatch van Charcoal Brown


Wenbrauw niet bijgewerkt


Wenbrauw bijgewerkt met Charcoal Brown van MAC

Zeer tevreden ben ik dus! 
MAC Charcoal Brown is te koop voor 13€ als refill. 

Hebben jullie ook zo een instant happy gevoel van dat ene ideale product?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.