Deauty box April

vrijdag 26 april 2013



Als beauty lover keek ik opnieuw vol spanning uit wat voor verrassingen er deze keer in de Deauty Box zouden zitten. Nee, ik ben ze heus nog niet beu, integendeel, ik zou er elke dag wel eentje willen! Al kan dat natuurlijk wat duur oplopen... 
Dit zat er deze maand in:



 
 
Avène - Eau Thermale Spray 50ml
Deze thermale waterspray heeft kalmerende, verzachtende en anti-irriterende eigenschappen. Je kan het gebruiken na het zonnen, scheren, epileren, na het verwijderen van make-up of gewoon als verfrissing. Deze had ik helaas zelf al.

Eucerin - DermatoCLEAN miscellaire reinigingslotion 125ml
Een gezichtsreininger kan je nooit teveel hebben en zeker als hij 3 in 1 is. Een lotion heb ik nog niet geprobeerd om mee te reinigen dus ik ben zeer benieuwd hoe deze gaat zijn. Ik verwacht er wel veel van.

The Body Shop - Olive body butter 50ml
Een mini body butter is zeker altijd handig om ergens mee te nemen en die van The Body Shop gebruik ik ook erg graag (denk aan de blueberry bodybutter!) Ik moet wel zeggen dat ik het niet zo voor deze geur heb, maar dat is dan weer persoonlijk.

Payot - Hydra24 dagcrème 15ml
Dit merk kende ik nog niet, dus hier ben ik wel nieuwsgierig naar. Een goed hydraterende dagcrème kan ik nog steeds gebruiken, want ik heb soms last van droge plekken. 

Vanessa Tugendhaft - Les Eaux Diamantées - Or blanc parfum 5ml
Eerlijk, ik hou echt heel veel van parfum, maar dit is zo iets wat zo verschillend is van persoon tot persoon. De parfum van Narciso Rodriguez die in de box van januari zat was niet echt mijn geur. Deze vind ik wel ok, maar ik zou toch niet vaak parfum in de Deauty box willen zien, gewoon omdat geuren dus zo verschillend zijn. 

Leuke extra:
De sheetmasks. Dat zijn die 3, op muntjes lijkende vormen op de foto. Deauty schreef trouwens tijdig op Facebook waarvoor ze dienen om misverstanden te voorkomen! Deze ga ik snel een keertje proberen, ik was er al even naar op zoek, maar je vind ze vooral online. Op de Deauty blog vind je trouwens hoe ze werken!

Zo, weer leuke nieuwe producten om van te genieten. Ik vind deze box misschien wel de minste tot nu toe, waarschijnlijk omdat ik de Avène thermale spray al heb en niet zo voor olijven ben haha. Toch kijk ik weer uit naar een nieuwe box!

Vonden jullie het een leuke box?


1 opmerking

  1. Ik dacht eerst dat de gezichtsmaskers snoepjes waren... haha :) Ik vind inhoud best leuk!
    Eefje

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.