Kapsel blunders

donderdag 4 april 2013

 
 
Ik moet het toegeven, mijn haren hebben al heel wat meegemaakt. Aangezien ik vaak graag van kleur verander kan dat natuurlijk niet anders en zeker als het dan om een drastische verandering gaat!
Vanaf mijn 16de verf ik mijn haren al, omdat ik mijn eigen haarkleur (bruin, maar zo van dat saaie bruin) niet mooi vind. Ik experimenteerde dan zowat met vanalles, higlights, wat lichter, wat donkerder tot dat ik had besloten mijn haren zwart te verven, echt pikzwart. Ik vond het in die periode enorm mooi en je kent dat wel, als alternatieveling wil je ook wat anders dan andere.

Ik heb verschillende jaren mijn haren zwart gehouden tot dat ik ineens geen blond, maar wel wit haar wilde. Ja erger kan niet haha, dat was ook weer één van die periodes. En je kan je natuurlijk voorstellen dat dat een hel was om van zwart naar blond/wit te gaan. Het gaat gewoon niet ineens, dus werd het de eerst volgende kapperbeurt een bruin met enorm rosse schijn-kleur. Totaal niet wat ik toen wou en waar ik me enorm slecht door voelde. En erger nog, mijn haren waren dood. Ik wou ze in die tijd laten groeien, maar dat gaat natuurlijk niet als je dode punten hebt. Dus ik moest ze elke kapperbeurt weer maar eens laten knippen (ik vroeg altijd om te puntjes, maar ze bleven kapot) tot dat ik uiteindelijk wit haar had. Dit was dus mijn grootste kapselblunder ooit. Ik zou nooit nog zo drastisch van kleur veranderen. Het is gewoon niet goed voor je haren. Na het wit haar, deed ik er lowlights in om het wat natuurlijker te laten uitzien, toen werd het rood, koper, bruinrood en uiteindelijk heb ik besloten om highlights op mijn eigen kleur te zetten. Dit heb ik nu al bijna 2 jaar en tot nu toe ben ik nog niet willen veranderen, al kriebelt het weer.
Nog een blunder van mij was trouwens dat ik mijn schuine frou vaak te kort liet knippen.
 
 
Zo zien mijn haren er tegenwoordig uit, enorm lang waardoor ik nu weer twijfel om er een stuk af te knippen! Maar ze zijn gelukkig wel gezond.
Wat was jou grootste kapsel blunder ooit?

2 opmerkingen

  1. Ik liet ooit een frou knippen, die eens hij droog was veel te kort bleek! Nooit meer :(

    Jouw haarkleur op de laatste foto vind ik trouwens heel mooi! Prachtige wenkbrauwen ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.