Picture my life - Januari #1

donderdag 31 januari 2013

 
 
De eerste maand van het nieuwe jaar zit er al op. Wat vliegt de tijd toch altijd snel. Ik heb mijn goede voornemens nog niet opgegeven en werk er nog elke dag aan, of probeer het toch...
Om elke maand af te sluiten heb ik besloten je een kijkje te laten nemen in mijn persoonlijke leven aan de hand van Instagram foto's.

 

Mijn nieuwjaarwens voor dit jaar. Is duidelijk genoeg denk ik.


Ik hou ervan om gezellig iets te gaan drinken met vriendinnen om wat bij te praten en gewoon te relaxen. Zulke foto's zal je dus vaak tegenkomen!

 
Ik ben meter van mijn zus haar dochtertje Alyssa. Een pracht van een kind wat altijd vrolijk naar je lacht en waar ik zelf blij om word.
Ze werd begin deze maand 1 jaar en dat hebben we gevierd met taart en leuke cadeautjes!
 

Ik ben een slechte slaper, er spookt me altijd teveel door mijn hoofd dus sinds kort probeer ik me echt te relaxen voor het slapengaan en gebruik ik ook de kalmerende bed&body spray van rituals. Ruikt zeker relaxerend.


Ja wat kan ik zeggen? Mmmmm.


We hadden deze maand een etentje onder vriendinnen waar ieder voor een gerecht zorgde. Ik koos voor het dessert (wat ik ook het liefste klaarmaak) en maakte BanoffeePie. Het recept kwam van de Ierse man van een vriendin. Het was echt enorm lekker en ga dit zeker nog eens maken!
 
 
Woohooo, vakantie is geboekt! Ik kijk hier enorm naar uit en begin natuurlijk met aftellen.
 

Toegegeven, januari was een barkoude maand! Ik ben iemand die niet houd van extreme koude of warmte. Het kan wel mooie beelden opleveren.

 
Zelfportretje, Khroma palet uitgestest.

 
Zielige aflevering van Pretty Little Liars vorige week. Ik kan soms zo opgaan in die serie! Ik verklap niks voor wie deze aflevering nog niet gezien heeft.

 
Uitzicht in de ochtend vanuit mijn appartement. Prachtige lucht tijdens de zonsopgang.

 
Nieuwe loopoutfit gekocht! Nu de ergste koude (hopelijk!) achter de rug is, kan ik weer terug gaan lopen. Mijn conditie is weer wat achteruit gegaan, dus wil ik weer zo snel mogelijk 5 km kunnen lopen en om mijn voornemens na te komen, liefst 10 (of misschien wel 15!)

 
Weeral eten! Deze keer ging ik brunchen bij een vriendin. Ik plan vaak etentjes met vriendinnen, vind ik altijd heel leuk.


En dit is onze hond Gracie! Ze woont bij mijn mama dus ik zie ze nietmeer elke dag sinds ik alleen woon, maar dan geef ik ze vaak wat extra aandacht. Ze poseert ook graag voor foto's, kijk nu toch hoe lief.

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.