Blue Monday - Sky Fits Heaven

maandag 21 januari 2013

 
 
Vandaag is het Blue Monday, oftewel de meest deprimerende dag van het jaar. Nu heb ik daar vandaag gelukkig geen last van gehad al moet ik wel zeggen dat ik de donkere koude dagen redelijk beu ben en de lente meer dan welkom is!
Om toch al een beetje een lentegevoel te krijgen kocht ik overlaatst al een mooi kleurtje voor mijn nagels wat ik hopelijk snel kan opdoen!
Sky Fits Heaven komt uit de Color Riche collectie van L'Oréal en is een fel helderblauwe kleur! Ik heb maar één laagje aangebracht, al zijn 2 lagen toch net iets dekkender. Hij droogt heel snel en brengt ook makkelijk aan. Ik vind het in ieder geval een topkleur!
 
Je kan de Color Rich collectie vinden bij o.a. Kruidvat voor 5,99€

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.