Blueberry Body Butter

donderdag 24 januari 2013

 
Altijd als het soldentijd is spring ik weer The Body Shop binnen en wel om opnieuw een voorraad blueberry bodybutter te kopen. Ja, ik ben er nu éénmaal verslaafd aan. Jammer genoeg ligt hij dus enkel bij de solden in de winkel, omdat hij volgens mij limited edition was. Er zal dus ook een tijd aanbreken dat hij niet meer te verkrijgen is. Maar daar wil ik nog niet aan denken!
Waarom vind ik hem zo goed?


 
 
- Hij ruikt eerst en vooral heerlijk, naar een zachte bosbessengeur en ik ben wel te vinden voor zachte geuren.
- De body butter heeft een dikkere textuur en smeert goed uit
- Hij hydrateert heel goed waardoor mijn huid extra zacht is
- De geur blijft lang zitten
 
 

Ik kocht deze samen met de passion fruit body butter en een mini van cherry blossom (handig om mee te nemen!)
Voor 2 bodybutters betaal je nu 15€ (wel niet op de hele collectie)

 
Welke is jullie favoriete body butter?

Een reactie posten

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.