L'Oréal Paris - Rouge Signature

zaterdag 8 juni 2019


Het grootste nadeel van veel liquid lipsticks is dat ze vaak droog aanvoelen op de lippen en allesbehalve comfortabel zitten. Ik grijp zelf eerder naar een gewone lipstick omwille van deze reden, ook al is de houdbaarheid van de vloeibare variant een stuk langer. L'Oréal Paris heeft het duidelijk begrepen en kwam met de Rouge Signature lijn op de markt. Dé liquid lipstick die luchtig aanvoelt, net als een tweede huid. 


Less is more zou je wel kunnen zeggen over de Rouge Signature liquid lipsticks. Een vederlichte formule die voorzien is van een intense pigmentatie zodat na één laag je lippen een voldoende dekking krijgen. De olie-en waterformule die werd gebruikt laat je lippen ademen en zorgt voor een comfortabel gevoel. Aangezien ik vrij veel liquid lipsticks in mijn bezit heb (noem het 'ik was er in het begin lichtjes verslaafd aan') ben ik toch wel kritisch in het beoordelen. Ik ga altijd opzoek naar de fijnste formule, eentje die niet verstikkend werkt of lichtjes 'afbrokkelt' doorheen de dag. 
De unieke applicator van Rouge Signature is alvast voor mij geslaagd. De pijlvormige, vulpenachtige applicator werkt zo nauwkeurig dat ik niet veel moeite heb om mijn lippen perfect te omlijnen. Er zit ook net genoeg product op de applicator om je lippen mee te doen. Doordat de formule goed gepigmenteerd is moet je geen lagen over elkaar aanbrengen wat de liquid lipstick op zich al minder zwaar maakt. Rouge Signature heeft een natte textuur, vandaar het luchtige gevoel. Eenmaal helemaal mat opgedroogd heb ik niet echt het gevoel dat ik een liquid lipstick draag, ik zou het zelfs bijna vergeten. 
Ik moet wel zeggen dat ik het opdrogen langer vind duren dan ik gewend van andere liquid lipsticks. Om eventuele foutjes te corrigeren is dat dan wel weer makkelijker. 
Extreem long lasting zou ik ze niet kunnen noemen. Zeker na enkele maaltijden slijten ze geleidelijk af waardoor je je lipstick zeker mag bijwerken. Persoonlijk vind ik dat geen probleem en ik heb liever dat een lipstick geleidelijk vervaagt dan voor zo'n lelijk randje zorgt. 



117 I Stand - 105 I Rule - 113 I Don't  - 115 I Am Worth It 

In het totaal bevat deze collectie 12 kleuren die zorgen voor een statement look. Mijn statement kleur is 115 I Am Worth It, een mooi klassiek rood. Rood geeft me altijd meer zelfvertrouwen, het geeft meteen zo'n girl boss vibe
Ben je nog op zoek naar een liquid lipstick die niet droog aanvoelt? Ik vind de formule zeer geslaagd van Rouge Signature, zeker de meest comfortabele liquid lipstick die ik tot nu toe geprobeerd heb! 


L'Oréal Paris Rouge Signature prijs: €14,99




1 opmerking

  1. Oeh ik ben hier wel benieuwd naar! Ik ben dol op gepigmenteerde liquid lipsticks!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.