L'Oréal Elsève - Rapid Restore

vrijdag 31 mei 2019


Lange haren vragen veel verzorging en veel tijd. Ik spendeer die tijd graag in de badkamer, maar soms mag het snel gaan. Ik skip niet snel een goede verzorging na het wassen dus een conditioner die geen inwerktijd nodig heeft komt als geroepen. L'Oréal Elsève bracht de Rapid Restore conditioners uit, een snelle dubbele werking die de haren meteen herstellen en verzorgen. 



Het verschil met een gewone conditioner is dat de Rapid Restore een intense conditioner is die tot 2 keer zoveel verzorging geeft. Er is geen leave-in tijd nodig en kan vrijwel meteen weer worden uitgespoeld na het aanbrengen. De Rapid Restore lijn bevat vier varianten:
Total Repair: voor beschadigd haar dat 2x meer wordt hersteld - bevat vitamine E
Dream Long: voor lang en beschadigd haar dat 2x minder voor haarbreuk zorgt - bevat castor olie
Exraordinary Oil: voor droog haar dat 2x meer gevoed wordt - bevat jojoba olie 
Color-Vive: voor gekleurd haar dat 2x meer beschermde verzorging geeft - bevat vitamine E 

Momenteel staat de Dream Long conditioner in de douche, omdat deze het beste bij mijn haar past en ik vond stiekem de verpakking er ook het mooist en kleurrijkst uitzien. Het steringrediënt van de Rapid Restore Dream Long conditioner is castor olie, ook wel bekend als wonderolie. Deze olie houdt het haar soepel, waardoor het haar minder snel breekt of beschadigd raakt. 

Het viel me meteen op dat de conditioner sterk geparfumeerd is. Parfum staat dan ook vrij hoog in de ingrediëntenlijst. Nogmaals, ik heb liever een zachte geur die iets subtieler is, maar ik ga er niet om liegen dat hij wel heerlijk ruikt. 
De conditioner heeft een dikke, crèmige substantie die makkelijk te verdelen is over de haarlengtes. Na het uitspoelen voel ik gelijk dat mijn haren een stuk gladder zijn.
Uitborstelen gaat ook makkelijker na de conditioner. Ik heb het gevoel dat Rapid Restore het effect van een haarmasker geeft met de inwerktijd van een conditioner. Zeker een aanrader voor wie weinig tijd heeft en toch graag de nodige verzorging geeft aan de haren! 



L'Oréal Elsève Rapid Restore prijs: €4,99


1 opmerking

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.