Nivea - Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Soufflé

dinsdag 21 mei 2019



Een heerlijk ruikende body crème is voor mij vaak een motivatie om me vaker in te smeren. Mijn huid die de laatste tijd opvallend droger aanvoelt was zeer blij om de nieuwe Cherry Blossom & Jojoba Olie Body Soufflé van Nivea uit te testen. Ik ben altijd fan geweest van de geur van kersenbloesem, vooral in de lente/zomer kan deze me bekoren. Deze Body Soufflé is dus begrijpelijk niet meer weg te denken uit mijn badkamer, pure verwennerij. 



Ik was al bekend met de originele Body Soufflé van Nivea, een superluchtige textuur die zalig aanvoelt op de huid. Er zijn sinds kort twee nieuwe varianten: de Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Soufflé + de Coconut & Monoï Oil Body Soufflé. Die tweede staat trouwens ook al op mijn hebben lijstje, want kokos en monoï is zo'n zalige vakantiegeur. 
De Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Soufflé bevat luxe olieparels (de gele stipjes in de crème) die de huid extra verwennen. De geur van kersenbloesem kan ik het best omschrijven als licht bloemig, een zeer zachte geur die niet te extreem aanwezig is maar ook niet te subtiel. Bodycrèmes die té geparfumeerd ruiken laat ik meestal aan de kant staan, ik hou liever van zachtere geuren zoals deze. Zalig!
De textuur van de crème kan zeker met een soufflé vergeleken worden ;) hij is zeer luchtig en smeert hierdoor makkelijk uit. De olieparels smelten meteen weg door aanraking met de huid. Pluspunt is ook dat de crème vrij snel opgenomen wordt door de huid en geen vette laag achterlaat. 
Mijn droge huid is in een mum van tijd weer helemaal hersteld en voelt terug soepel en zacht aan!


Nivea Cherry Blossom & Jojoba Oil Body Soufflé prijs: 5,49€ 



2 opmerkingen

  1. Ik heb deze bij Kruidvat al gespot. Wekte natuurlijk mijn interesse op. Ik vind prijs gewijs de Nivea body producten prima! Leuke review.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh heerlijk, ik ben zo een fan van cherry blossom geurtjes, deze lijkt me helemaal iets voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.