Currently Loving ♥ Winter 2019

dinsdag 5 februari 2019


Het is even iets stiller op mijn blog dan gewoonlijk, maar die update krijg je in mijn maandelijks overzicht van me te goed. De winter maakt het ook niet altijd even makkelijk met zijn korte dagen waardoor ik liever een serieuze winterslaap zou willen beginnen. Die extra energie is dus meer dan welkom (oftewel: ik ben helemaal klaar voor de lente). 
Aangezien ik mijn favorieten niet zo vaak meer deel leek me dit nu het gepaste moment. Welke producten zijn voor mij momenteel echt het proberen waard? 


Mijn volledige review over de Scandal Lash mascara van BE Creative kon je hier al lezen. Op zich vond ik hem prima, maar nu ik hem langer in gebruik heb gehad en door afwisseling met andere mascara's moet ik toch wel zeggen dat ik het meeste naar deze greep. Mijn wimpers hebben vooral volume nodig en dat geeft de Scandal Lash mascara zonder twijfel. Geen aan elkaar klevende wimpers of klonters, maar wel mooi gesepareerde wimpers met een langhoudende krul. Top! 

Mijn huid is Kiehl's erg dankbaar. Zowel mijn gezicht als lichaam. De Ultra Facial Cream hydrateert de huid voor 24u lang. Je hebt niet veel nodig van deze crème, hij voelt heel licht + comfortabel aan én houdt mijn huid gedurende de dag soepel en zacht. Ik zou er niet meer zonder kunnen tijdens ijskoude winterdagen. 
Dankzij Creme de Corps smeer ik veel vaker mijn lichaam in. Ik ben hier nogal laks in, maar deze is gewoon zo fijn dat ik er naar uitkijk om hem te gebruiken. Het is een dikke, romige crème verrijkt met bètacaroteen en cacaoboter die helemaal niet vettig aanvoelt wanneer je hem uitsmeert. Ik heb geen last meer gehad van een droge huid sinds ik deze gebruik. Ik kan dus alleen maar tevreden zijn van Creme de Corps.

Niet enkel de douchegel, maar ook de peeling en verzorgingsolie van de Avène Body lijn behoren tot mijn favorieten van het moment. Er is iets met de geur van deze producten die zo ontspannend werken. Geen wonder dat ik de douchegel bijna dagelijks gebruik. Hij is ook erg lief voor de huid wat in de winter zeker geen overbodige luxe is! Wanneer ik voor extra verwenning ga, gebruik ik nadien ook de peeling en verzorgingsolie. Hallo, zacht velleke! 



1 opmerking

  1. Poeh, ik ben ook zó klaar met die grauwe, donkere dagen! Kom maar op met die Lente ja.
    Dat doucheproduct van Avene ziet er heerlijk uit, ik vind dat echt een fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Latest Instagrams

© A Beauty To Rock. Design by Fearne.